ענף זית של אחרית הימים - הברק ממזרח

ענף זית של אחרית הימים - הברק ממזרח

יום שלישי, 14 במאי 2019

2. מה ההבדל המהותי בין זכייה בישועה וישועה?


פסוקים מכתבי הקודש, להתייחסות:

"לא כל מי שאומר לי 'אדוני, אדוני' ייכנס למלכות שמיים, אלא רק מי שיעשה את רצון אבי שבשמיים'" (מתי ז' 21).

"...והייתם קדשים, כי קדוש אני" (ויקרא י"א 45).

דברי אלוהים רלוונטיים:

אף על פי שישוע עשה עבודה רבה בקרב בני האדם, הוא רק השלים את גאולת האנושות כולה והיה לקורבן החטאת של האדם, והוא לא ריפא את טבעו המושחת של האדם. על מנת להושיע את האדם מהשפעתו של השטן באופן מלא, לא רק שישוע צריך היה לקחת על עצמו את חטאי האדם כקורבן חטאת, אלא שאלוהים צריך היה לעשות עבודה רבה יותר כדי להשלים את ריפוי האדם מטבעו, שהושחת על ידי השטן. על כן, לאחר שאלוהים מחל לאדם על חטאיו, אלוהים חזר לבשר ודם כדי להוביל את האדם לעידן חדש, והתחיל את עבודת הייסור והמשפט, והעבודה הזו הביאה את האדם למישור נעלה יותר. כל מי שנשמע לריבונותו של אלוהים ייהנה מאמת נעלה יותר ויקבל ברכות רבות יותר. בני האדם האלה יחיו באור באמת ובתמים ויזכו באמת, בדרך ובחיים.

מתוך ההקדמה ל'הדבר מופיע בבשר'

יום שני, 13 במאי 2019

1. מה פירוש הדבר לזכות בישועה? מהי ישועה?

פסוקים מכתבי הקודש, להתייחסות:

"המאמין ונטבל הוא יושע, ואשר לא יאמין יאשם" (מרקוס, ט"ז 16).

"כי זה הוא דמי, דם הברית החדשה, הנשפך בעד רבים לסליחת חטאים" (מתי כ"ו 28).

"לא כל מי שאומר לי 'אדוני, אדוני' ייכנס למלכות שמיים, אלא רק מי שיעשה את רצון אבי שבשמיים" (מתי ז' 21).

דברי אלוהים רלוונטיים:

עבודתו של ישוע בזמנו היתה גאולת האנושות כולה. חטאיהם של כל מאמיניו נסלחו; כל עוד האמנת בו, הוא היה גואל אותך; אם האמנת בו, לא היית עוד חוטא, שוחררת מחטאיך. זו היתה משמעותה של ישועה ושל הצדקה על ידי אמונה. אולם, בקרב המאמינים, נותר חלק מרדני המתנגד לאלוהים, שעדיין היה צורך להרחיקו באיטיות. משמעותה של ישועה לא היתה כי האדם נפל לחלוטין בנחלתו של ישוע, אלא שהאדם לא היה שייך עוד לחטא, שנמחל לו על חטאיו: בתנאי שהאמנת, לעולם לא תהיה עוד שייך לחטא.

מתוך 'חזון עבודתו של אלוהים (2)' ב'הדבר מופיע בבשר'

יום ראשון, 12 במאי 2019

4. מה ההבדל בין מה שהאדון הטיל על בני האדם בעידן החסד ומה שאלוהים מטיל על בני האדם בעידן המלכות?

פסוקים מכתבי הקודש, להתייחסות:

"ואשר תקרא בשמו תשובה וסליחת החטאים בכל הגוים, החל מירושלים" (לוקס כ"ד 47).

"ואתם לכו אל כל הגוים, ועשו תלמידים, וטבלתם אתם לשם האב והבן ורוח הקדש. ולמדתם אתם לשמר את כל אשר צויתי אתכם, והנה אנכי אתכם כל הימים עד קץ העולם אמן" (מתי כ"ח 19-20).

"לא כל מי שאומר לי אדוני, אדוני' ייכנס למלכות שמיים, אלא רק מי שיעשה את רצון אבי שבשמיים" (מתי ז' 21).

יום שבת, 11 במאי 2019

3. מה ההבדל בין חיי הכנסייה בעידן החסד וחיי הכנסייה בעידן המלכות?

פסוקים מכתבי הקודש, להתייחסות:

"ויהי באכלם, ויקח ישוע את הלחם, ויברך, ויפרס, ויתן לתלמידים, ויאמר קחו ואכלו זה הוא גופי. ויקח את הכוס, ויברך, ויתן להם, ויאמר שתו ממנה כלכם; כי זה הוא דמי, דם הברית החדשה, הנשפך בעד רבים לסליחת חטאים" (מתי כ"ו 26-28).

"ואבא אל המלאך ואמר אליו, תנה לי את-הספר. ויאמר אלי, קח ואכל אתו, והוא ימר בבטנך ובפיך יהיה מתוק כדבש" (חזון יוחנן י 9).

יום שישי, 10 במאי 2019

2. מה ההבדל בין אופן עבודתו של האדון ישוע בעידן החסד ואופן עבודתו של האל הכול יכול בעידן המלכות?

דברי אלוהים רלוונטיים:

במהלך התגלמותו הראשונה, היה צורך שאלוהים ירפא חולים ויגרש שדים, מפני שעבודתו היתה גאולה. כדי לגאול את המין האנושי כולו, היה עליו להיות סלחן ומלא חמלה. העבודה שעשה בטרם נצלב, היתה ריפוי חולים וגירוש שדים, דבר שבישר על ישועת האדם על ידו מחטא וזוהמה. כיוון שהיה זה עידן החסד, היה צורך שירפא חולים, וכך יראה אותות ומופתים, שייצגו את החסד בעידן ההוא; שכן עידן החסד התרכז סביב הענקת חסד, שאותו מסמלים שלום, שמחה וברכות חומריות, כולם סימנים לאמונתם של בני האדם בישוע. כלומר, ריפוי חולים, גירוש שדים והענקת חסד היו יכולות אינסטינקטיביות של גופו של ישוע בעידן החסד, הן היו עבודת הרוח שהתממשה בבשר ודם.

מתוך 'מהות הבשר שאלוהים מתגלם בו' ב'הדבר מופיע בבשר'

יום חמישי, 9 במאי 2019

4. מה טיב הבעיה בכך שהאדם לא יודע את החשיבות של שמו של אלוהים ולא מקבל את שמו החדש של אלוהים?

דברי אלוהים רלוונטיים:

בכל תקופה, אלוהים יפתח בעבודה חדשה, ובכל תקופה, תהיה התחלה חדשה בקרב בני האדם. אם האדם יציית רק לאמיתות ש"יהוה הוא אלוהים" ו"ישוע הוא המשיח," החלות רק בעידן יחיד, האדם לעולם לא יעמוד בקצב של עבודת רוח הקודש, ולעולם לא יהיה מסוגל לזכות בעבודתה של רוח הקודש. בלי קשר לאופן עבודתו של אלוהים, האדם צועד בדרכו של אלוהים ללא כל ספק, וצועד בדרכו בזהירות. אם כך, כיצד יכולה רוח הקודש לסלק את האדם? בלי קשר למה שאלוהים עושה, כל עוד האדם בטוח שזוהי עבודתה של רוח הקודש, וכל עוד הוא משתף פעולה עם עבודתה של רוח הקודש ללא היסוס ומנסה לעמוד בדרישות האל, כיצד ייתכן שהוא ייענש? עבודתו של אלוהים לא נפסקה מעולם, הוא מעולם לא עמד מלכת ולפני השלמת עבודת הניהול שלו, הוא תמיד היה עסוק והוא לעולם לא עוצר. אך האדם הוא שונה: משזכה רק בקמצוץ מעבודתה של רוח הקודש, הוא מתייחס אליה כאילו לא תשתנה לעולם; משזכה בידע מועט, הוא אינו ממשיך לצעוד בעקבות עבודתו החדשה של אלוהים. משראה מעט מעבודתו של אלוהים, הוא מיד רואה באלוהים בובת עץ מסוימת ומאמין שאלוהים יישאר תמיד בצורה שראה, שכך היה ושכך תמיד יהיה; משזכה רק בידע שטחי, האדם כה גאה עד שהוא שוכח את מקומו ומתחיל להכריז בהפקרות על טבע והווייה של אלוהים שפשוט אינם קיימים; משהתקבע על שלב אחד בעבודתה של רוח הקודש, לא משנה מי יכריז על עבודתו החדשה של אלוהים, האדם לא יקבל זאת. אלה בני אדם שלא יכולים לקבל את עבודתה החדשה של רוח הקודש; הם שמרניים מדי ואינם מסוגלים לקבל דברים חדשים. בני אדם כאלה הם אלה המאמינים באלוהים אך גם דוחים את אלוהים. האדם מאמין שבני ישראל טעו כש"האמינו רק ביהוה ולא האמינו בישוע", אך מרבית בני האדם מגלמים תפקיד שבו הם "מאמינים רק ביהוה ודוחים את ישוע" ו"כמהים לשיבת המשיח, אך מתנגדים למשיח ששמו ישוע." אם כך, אין זה פלא שבני האדם עדיין חיים בתחומו של השטן לאחר שקיבלו שלב אחד בעבודתה של רוח הקודש, ושהם עדיין לא זוכים בברכותיו של אלוהים. האין זו התוצאה של מרדנות האדם? ...אפילו כשהם "נאמנים יותר מכל" לדברים שאלוהים אומר, דבריהם ומעשיהם עדיין מרגישים כה מגעילים, משום שהם מתנגדים לעבודתה של רוח הקודש ונוקטים עורמה ופעולות מרושעות. מי שלא צועד בעקבות אלוהים עד הסוף, שלא עומד בקצב של רוח הקודש ורק נצמד לעבודה הישנה, לא רק אינו נאמן לאלוהים. נהפוך הוא – הוא נעשה לאחד ממתנגדי האל ולאחד מאלה שהעידן החדש דחה, וייענשו. היש דבר עלוב מהאנשים האלה?

מתוך 'עבודת האל ונוהגו של האדם' ב'הדבר מופיע בבשר'

יום רביעי, 8 במאי 2019

1. מה ההבדל בין הדברים שהאדון ישוע ביטא בעידן החסד והדברים שהאל הכול יכול מבטא בעידן המלכות?

פסוקים מכתבי הקודש, להתייחסות:

"הכו על חטא, כי מלכות שמיים קָרבה" (מתי ד' 17).

"ואשר תקרא בשמו תשובה וסליחת החטאים בכל הגוים, החל מירושלים" (לוקס כ"ד 47).

"ואם מישהו שומע את דבריי ולא מאמין בהם, אני לא שופט אותו, משום שלא באתי לשפוט את העולם, אלא להושיע את העולם. מי שדוחה אותי ולא מקבל את דבריי, יש מי שישפוט אותו. הדבר שאני אמרתי הוא שישפוט אותו ביום האחרון" (יוחנן י"ב 47-48).

"כי הגיעה העת להתחיל את המשפט בבית האל"(פטרוס א' ד' 17).