ענף זית של אחרית הימים - הברק ממזרח

ענף זית של אחרית הימים - הברק ממזרח

יום ראשון, 12 במאי 2019

4. מה ההבדל בין מה שהאדון הטיל על בני האדם בעידן החסד ומה שאלוהים מטיל על בני האדם בעידן המלכות?

פסוקים מכתבי הקודש, להתייחסות:

"ואשר תקרא בשמו תשובה וסליחת החטאים בכל הגוים, החל מירושלים" (לוקס כ"ד 47).

"ואתם לכו אל כל הגוים, ועשו תלמידים, וטבלתם אתם לשם האב והבן ורוח הקדש. ולמדתם אתם לשמר את כל אשר צויתי אתכם, והנה אנכי אתכם כל הימים עד קץ העולם אמן" (מתי כ"ח 19-20).

"לא כל מי שאומר לי אדוני, אדוני' ייכנס למלכות שמיים, אלא רק מי שיעשה את רצון אבי שבשמיים" (מתי ז' 21).

יום שבת, 11 במאי 2019

3. מה ההבדל בין חיי הכנסייה בעידן החסד וחיי הכנסייה בעידן המלכות?

פסוקים מכתבי הקודש, להתייחסות:

"ויהי באכלם, ויקח ישוע את הלחם, ויברך, ויפרס, ויתן לתלמידים, ויאמר קחו ואכלו זה הוא גופי. ויקח את הכוס, ויברך, ויתן להם, ויאמר שתו ממנה כלכם; כי זה הוא דמי, דם הברית החדשה, הנשפך בעד רבים לסליחת חטאים" (מתי כ"ו 26-28).

"ואבא אל המלאך ואמר אליו, תנה לי את-הספר. ויאמר אלי, קח ואכל אתו, והוא ימר בבטנך ובפיך יהיה מתוק כדבש" (חזון יוחנן י 9).

יום שישי, 10 במאי 2019

2. מה ההבדל בין אופן עבודתו של האדון ישוע בעידן החסד ואופן עבודתו של האל הכול יכול בעידן המלכות?

דברי אלוהים רלוונטיים:

במהלך התגלמותו הראשונה, היה צורך שאלוהים ירפא חולים ויגרש שדים, מפני שעבודתו היתה גאולה. כדי לגאול את המין האנושי כולו, היה עליו להיות סלחן ומלא חמלה. העבודה שעשה בטרם נצלב, היתה ריפוי חולים וגירוש שדים, דבר שבישר על ישועת האדם על ידו מחטא וזוהמה. כיוון שהיה זה עידן החסד, היה צורך שירפא חולים, וכך יראה אותות ומופתים, שייצגו את החסד בעידן ההוא; שכן עידן החסד התרכז סביב הענקת חסד, שאותו מסמלים שלום, שמחה וברכות חומריות, כולם סימנים לאמונתם של בני האדם בישוע. כלומר, ריפוי חולים, גירוש שדים והענקת חסד היו יכולות אינסטינקטיביות של גופו של ישוע בעידן החסד, הן היו עבודת הרוח שהתממשה בבשר ודם.

מתוך 'מהות הבשר שאלוהים מתגלם בו' ב'הדבר מופיע בבשר'

יום חמישי, 9 במאי 2019

4. מה טיב הבעיה בכך שהאדם לא יודע את החשיבות של שמו של אלוהים ולא מקבל את שמו החדש של אלוהים?

דברי אלוהים רלוונטיים:

בכל תקופה, אלוהים יפתח בעבודה חדשה, ובכל תקופה, תהיה התחלה חדשה בקרב בני האדם. אם האדם יציית רק לאמיתות ש"יהוה הוא אלוהים" ו"ישוע הוא המשיח," החלות רק בעידן יחיד, האדם לעולם לא יעמוד בקצב של עבודת רוח הקודש, ולעולם לא יהיה מסוגל לזכות בעבודתה של רוח הקודש. בלי קשר לאופן עבודתו של אלוהים, האדם צועד בדרכו של אלוהים ללא כל ספק, וצועד בדרכו בזהירות. אם כך, כיצד יכולה רוח הקודש לסלק את האדם? בלי קשר למה שאלוהים עושה, כל עוד האדם בטוח שזוהי עבודתה של רוח הקודש, וכל עוד הוא משתף פעולה עם עבודתה של רוח הקודש ללא היסוס ומנסה לעמוד בדרישות האל, כיצד ייתכן שהוא ייענש? עבודתו של אלוהים לא נפסקה מעולם, הוא מעולם לא עמד מלכת ולפני השלמת עבודת הניהול שלו, הוא תמיד היה עסוק והוא לעולם לא עוצר. אך האדם הוא שונה: משזכה רק בקמצוץ מעבודתה של רוח הקודש, הוא מתייחס אליה כאילו לא תשתנה לעולם; משזכה בידע מועט, הוא אינו ממשיך לצעוד בעקבות עבודתו החדשה של אלוהים. משראה מעט מעבודתו של אלוהים, הוא מיד רואה באלוהים בובת עץ מסוימת ומאמין שאלוהים יישאר תמיד בצורה שראה, שכך היה ושכך תמיד יהיה; משזכה רק בידע שטחי, האדם כה גאה עד שהוא שוכח את מקומו ומתחיל להכריז בהפקרות על טבע והווייה של אלוהים שפשוט אינם קיימים; משהתקבע על שלב אחד בעבודתה של רוח הקודש, לא משנה מי יכריז על עבודתו החדשה של אלוהים, האדם לא יקבל זאת. אלה בני אדם שלא יכולים לקבל את עבודתה החדשה של רוח הקודש; הם שמרניים מדי ואינם מסוגלים לקבל דברים חדשים. בני אדם כאלה הם אלה המאמינים באלוהים אך גם דוחים את אלוהים. האדם מאמין שבני ישראל טעו כש"האמינו רק ביהוה ולא האמינו בישוע", אך מרבית בני האדם מגלמים תפקיד שבו הם "מאמינים רק ביהוה ודוחים את ישוע" ו"כמהים לשיבת המשיח, אך מתנגדים למשיח ששמו ישוע." אם כך, אין זה פלא שבני האדם עדיין חיים בתחומו של השטן לאחר שקיבלו שלב אחד בעבודתה של רוח הקודש, ושהם עדיין לא זוכים בברכותיו של אלוהים. האין זו התוצאה של מרדנות האדם? ...אפילו כשהם "נאמנים יותר מכל" לדברים שאלוהים אומר, דבריהם ומעשיהם עדיין מרגישים כה מגעילים, משום שהם מתנגדים לעבודתה של רוח הקודש ונוקטים עורמה ופעולות מרושעות. מי שלא צועד בעקבות אלוהים עד הסוף, שלא עומד בקצב של רוח הקודש ורק נצמד לעבודה הישנה, לא רק אינו נאמן לאלוהים. נהפוך הוא – הוא נעשה לאחד ממתנגדי האל ולאחד מאלה שהעידן החדש דחה, וייענשו. היש דבר עלוב מהאנשים האלה?

מתוך 'עבודת האל ונוהגו של האדם' ב'הדבר מופיע בבשר'

יום רביעי, 8 במאי 2019

1. מה ההבדל בין הדברים שהאדון ישוע ביטא בעידן החסד והדברים שהאל הכול יכול מבטא בעידן המלכות?

פסוקים מכתבי הקודש, להתייחסות:

"הכו על חטא, כי מלכות שמיים קָרבה" (מתי ד' 17).

"ואשר תקרא בשמו תשובה וסליחת החטאים בכל הגוים, החל מירושלים" (לוקס כ"ד 47).

"ואם מישהו שומע את דבריי ולא מאמין בהם, אני לא שופט אותו, משום שלא באתי לשפוט את העולם, אלא להושיע את העולם. מי שדוחה אותי ולא מקבל את דבריי, יש מי שישפוט אותו. הדבר שאני אמרתי הוא שישפוט אותו ביום האחרון" (יוחנן י"ב 47-48).

"כי הגיעה העת להתחיל את המשפט בבית האל"(פטרוס א' ד' 17).

יום שלישי, 7 במאי 2019

2. מה הקשר בין כל שלב בעבודתו של אלוהים ושמו של אלוהים?

(1) משמעות אימוץ השם 'יהוה' בידי אלוהים בעידן החוק

פסוקים מכתבי הקודש, להתייחסות:

"ויאמר עוד אלֹהים אל-משה, כה-תאמר אל-בני ישראל יהוה אלֹהי אבֹתיכם, אלֹהי אברהם אלֹהי יצחק ואלֹהי יעקב שלחני אליכם, זה-שמי לעלם וזה זכרי לדר דר" (שמות ג 15).

יום שני, 6 במאי 2019

3. שמו של אלוהים אומנם משתנה, אך מהותו לעולם לא תשתנה.

דברי אלוהים רלוונטיים:

יש האומרים שאלוהים אינו משתנה. הדבר נכון, אך הוא מתייחס להיעדר השינוי בטבעו ומהותו של אלוהים. שינויים בשמו ובעבודתו אינם מוכיחים שמהותו השתנתה; במלים אחרות, אלוהים תמיד יהיה אלוהים, והדבר הזה לא ישתנה לעולם. אם אתה אומר שעבודתו של אלוהים נשארת תמיד זהה, האם הוא יוכל לסיים את תוכנית הניהול בת ששת אלפי השנים שלו? אתה רק יודע שאלוהים אינו משתנה לעולם, אך האם אתה יודע שאלוהים תמיד חדש ולעולם אינו ישן? אילו עבודתו של אלוהים לא היתה משתנה לעולם, האם יכול היה להביא את האנושות עד היום? אם אלוהים אינו משתנה, מדוע הוא עשה כבר עבודה של שני עידנים? עבודתו תמיד מתקדמת, וכך טבעו מתגלה בהדרגה לאדם, והדבר שמתגלה הוא טבעו הפנימי. בתחילה, היה טבעו של אלוהים נסתר מהאדם, הוא מעולם לא חשף בגלוי את טבעו לאדם, ולאדם לא היה ידע על אודותיו, ולכן הוא גילה את טבעו לאדם בהדרגה בעזרת עבודתו, אך אין פירוש הדבר שטבעו משתנה בכל עידן. אין זה נכון שטבעו של אלוהים משתנה בהתמדה מפני שרצונו משתנה תמיד, אלא מכיוון שעבודתו של אלוהים מתבצעת בעידנים שונים, טבעו הפנימי בשלמותו מתגלה לאדם בהדרגה, כך שהאדם יכול להכירו. אך זו בשום אופן אינה הוכחה לכך שלאלוהים אין במקור טבע מסוים ושטבעו השתנה בהדרגה בחלוף העידנים – אמונה כזו היא שטויות. אלוהים מגלה לאדם את טבעו הפנימי המסוים, את אשא הינו, בהתאם לחלוף העידנים. עבודה של עידן בודד אינה יכולה לבטא את כל טבעו של אלוהים. לפיכך, המלים "אלוהים תמיד חדש ולעולם אינו ישן" מתייחסות לעבודתו, והמלים "אלוהים אינו משתנה" מתייחסות למה ששייך לאלוהים ומה שאלוהים הינו באופן פנימי. בכל מקרה, אינך יכול להגדיר את עבודת ששת אלפי השנים בנקודה אחת, או להציגה במלים נייחות בלבד. כזו היא טיפשותו של האדם. אלוהים אינו כה פשוט כפי שהאדם מדמיין, ועבודתו לא תיעצר בעידן אחד. לדוגמה, יהוה לא תמיד יהיה שמו של אלוהים; אלוהים עושה את עבודתו גם תחת השם ישוע, שהוא סמל לכך שעבודתו של אלוהים תמיד מתקדמת.

מתוך 'חזון עבודתו של אלוהים (3)' ב'הדבר מופיע בבשר'