ענף זית של אחרית הימים - הברק ממזרח

ענף זית של אחרית הימים - הברק ממזרח

יום שלישי, 27 במרץ 2018

מזמור | 'לך בעקבות האל לאורך הדרך הקשה' | ברק ממזרח


מזמור | 'לך בעקבות האל לאורך הדרך הקשה' 


I
אתה מכלה את עצמך עבור האל, אני מקדיש לו את עצמי.
נזנחתי על ידי משפחתי, הושמצתי על ידי העולם.
הדרך בעקבות האל אינה קלה בכלל.
אני משקיע את ליבי ונשמתי בהרחבת מלכותו של האל.
ראיתי את חילופי העונות.
אני מקבל את ההנאה והעצב העומדים בפני.
בכדי לספק את דרישות האלוהים, אני נשמע לארגון שלו.
אני אסבול כל חיי. אספק את ליבו של האל!
אני אסבול כל חיי. אספק את ליבו של האל!

II
בעודי הולך בדרך אהבת האל, אני עומד במבחנים מרים.
סכנה ומצוקה לא מולידות תלונה, אף לא פעם אחת.
למרות שגופי סובל רבות, ליבי מלא באהבה לאל.
אני הולך לכל מקום כעד למעשיו של האל.
ראיתי את חילופי העונות.
אני מקבל את ההנאה והעצב העומדים בפני.
בכדי לספק את דרישות האלוהים, אני נשמע לארגון שלו.
אני אסבול כל חיי. אספק את ליבו של האל!
אני אסבול כל חיי. אספק את ליבו של האל!

III
ניסיונות ומצוקות מונחים על כתפי בכבדות.
את העליות והמורדות של החיים אני חי.
אך עדיין אני מוכן לבצע את רצון האל, לכלות את כולי עבורו.
החלטתי שאני אסבול כל חיי.
כן, אני אסבול כל חיי ואספק את ליבו של האל!
אני אסבול כל חיי. אספק את ליבו של האל!

מתוך 'עקבו אחר השה ושירו שירים חדשים'

עוד

חקר הברק ממזרח


כנסיית האל הכול יכול - משכן האל נמצא בקרב בני אדם

כשתראו את גופו הרוחני של ישועאלוהים יברא מחדש את השמיים והארץ








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה