ענף זית של אחרית הימים - הברק ממזרח

ענף זית של אחרית הימים - הברק ממזרח

יום שלישי, 11 בדצמבר 2018

שרים של תפילות | קול הלב של יציר נברא

ישוע המשיח, מזמורים, אלוהים


  • I
  • רציתי לבכות אך שום מקום לא הרגיש נכון.
  • רציתי לשיר אבל אף שיר לא נמצא.
  • רציתי להביע את אהבת יציר נברא.
  • חיפשתי גבוה ונמוך, אך אף מילה לא יכלה,
  • יכלה להביע את תחושותיי.
  • האל המעשי והאמיתי, האהבה בתוך לבי.
  • ארים את ידי להלל, אשמח שבאת לעולם הזה.
  • II
  • אלוהים ברא את האדם ואוהב אותו כל כך,
  • עד שהתגלם כבשר ודם שוב,
  • נשא טוב ורע, מצוקה וצער,
  • הציל אותנו והביא אותנו למקום יפה.
  • תמיד נודה לך.
  • האל המעשי והאמיתי, האהבה בתוך לבי.
  • מושחת, אך אתה הצלת אותי! כיצד אוכל שלא לעבוד אותך?
  • האל המעשי והאמיתי, האהבה בתוך לבי.
  • מושחת, אך אתה הצלת אותי! כיצד אוכל שלא לעבוד אותך?
  • III
  • יציר הבריאה צריך לעבוד את אלוהים, שכן זו חובתו.
  • השטן מחייך ומברך אותי בנחמה, אך אני שונא ומתעב אותו.
  • אני מעדיף לחיות בשיפוט ובייסורים של אלוהים כדי לאהוב אותו,
  • מבלי לרדוף אחר תענוגות הבשר,
  • מבלי לחיות תחת השפעת השטן.
  • האל המעשי והאמיתי, אתה אהבת לבי.
  • באתי מעפר, לאהוב אותך זו הברכה הגדולה של חיי.
  • האל המעשי והאמיתי, אתה האהבה של לבי.
  • באתי מעפר, לאהוב אותך זו הברכה הגדולה של חיי. כן האל...
  • האל המעשי והאמיתי, אתה האהבה של לבי.
  • באתי מעפר, לאהוב אותך זו הברכה הגדולה של חיי.
  •  
  • מתוך 'עקבו אחר השה ושירו שירים חדשים'
  • עוד
  • על כן כיצד תוכלו להבין את ישוע המשיח?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה