ענף זית של אחרית הימים - הברק ממזרח

ענף זית של אחרית הימים - הברק ממזרח

יום שלישי, 7 באוגוסט 2018

סרטים חדשים 'התרחק מענייני' - הפרושים שצלבו את ישוע הופיעו מחדש!

לפני אלפיים שנה, כאשר ישוע אדוננו עבד, הפרושים גינו את עבודתו של ישוע אדוננו בשם הכבוד לכתבי הקודש. אפילו שפטו את ישוע אדוננו ואמרו שהוא בן של נגר. הם עשו כל שביכולתם כדי למנוע ממאמינים ללכת בעקבות ישוע. בסופו של דבר הם צלבו אותו. באחרית הימים, ישוע אדוננו חזר כדי לעבוד ולומר את דברו. כמרים ובכירים בחוגים דתיים משתמשים באופן דומה בכתבי הקודש כדי לגנות את עבודתו של אלוהים, ובדומה מגנים את אלוהים ואומרים שהוא אדם רגיל. הם עושים כל שביכולתם כדי להפריע למאמינים לקבל את דרך האמת. זה לא ייאמן, אך ההיסטוריה חוזרת על עצמה.


עוד

עקבו אחר השה ושירו שירים חדשים

יום שני, 6 באוגוסט 2018

דבר אלוהים | מי שטבעו אינו משתנה צורר את אלוהים

לאחר כמה אלפי שנות שחיתות, נעשה האדם אדיש וקהה חושים ונעשה לשד המתנגד לאלוהים, עד כדי כך שמרדנותו של האדם כלפי אלוהים תועדה בספרי ההיסטוריה, ואפילו האדם עצמו לא מסוגל לתת דין וחשבון מלאים על התנהגותו המרדנית. זאת משום שהשטן השחית את האדם עד עמקי נשמתו והוביל את האדם הרחק מדרך הישר, עד כדי כך שהאדם לא יודע לאן לפנות. גם היום, האדם עודנו בוגד באלוהים: כשהאדם רואה את אלוהים, הוא בוגד בו, וכשהוא לא יכול לראות את אלוהים, גם אז הוא בוגד בו. יש גם מי שלאחר שהיה עד לקללות אלוהים ולחרון אפו, בכל זאת בוגד בו. לכן אני אומר שההיגיון של האדם איבד את תפקידו המקורי, ושגם מצפונו של האדם איבד את תפקידו המקורי. האדם שאני מביט בו הוא חיה בדמות אדם – הוא נחש ארסי – ולא משנה כמה הוא מנסה להיראות מעורר רחמים אל מול עיני, לעולם לא אהיה רחמן כלפיו, מפני שאין לאדם יכולת הבחנה בין שחור ללבן ובין אמת לשקר. הגיון האדם נעשה כה אטום, אך הוא בכל זאת מבקש לקבל את ברכתי. אנושיותו כה נחותה, אך הוא בכל זאת רוצה להחזיק בריבונות של מלך. על מי הוא יכול למלוך, עם היגיון שכזה? איך הוא יכול לשבת על כס מלכות עם אנושיות כזו? אין ספק שאין לאדם בושה! הוא חדל אישים ויהיר! למי מכם שרוצה לקבל ברכות, אני מציע שימצא תחילה ראי ויתבונן בבבואתו המכוערת – האם יש לכם את מה שנדרש כדי למלוך? האם יש לכם פנים של אדם שיכול לקבל ברכות? לא חל אפילו שינוי קל בטבעכם, ולא הנהגתם שום דבר מן האמת, ובכל זאת אתם מייחלים לעתיד נפלא. אתם משלים את עצמכם! מאחר שהאדם נולד לתוך ארץ כה מזוהמת, החברה פגעה בו אנושות, הוא הושפע ממוסר פיאודלי, ולמד ב"מוסדות להשכלה גבוהה." החשיבה הנחשלת, המוסר המושחת, ההשקפה הנבזית על החיים, הפילוסופיה הנתעבת, הקיום חסר התוחלת, ואורח חייכם ומנהגיכם המושחתים – כל הדברים האלה פלשו באופן חמור לתוך לבו של האדם, חתרו תחת מצפונו והתקיפו אותו באופן חמור. כתוצאה מכך, האדם מרוחק עוד יותר מאלוהים ומתנגד לו עוד יותר. טבע האדם הולך ונעשה מרושע יותר מיום ליום, ואין ולו אדם אחד שיוותר מרצון על שום דבר למען אלוהים, אין ולו אדם אחד שיישמע לאלוהים מרצון, ויתרה מזאת, אין ולו אדם אחד שישאף מרצונו להופעת אלוהים. במקום זאת, בתחומו של השטן, האדם לא עושה דבר מלבד לחפש הנאות, והוא נכנע לשחיתות הבשר בארץ הרפש. גם כשאלה שחיים בחשיכה שומעים את האמת, לא עולה בדעתם להנהיג אותה, והם לא שואפים לחפש את אלוהים גם אם הם חזו בהופעתו. כיצד יכול להיות לאנושות כה מושחתת סיכוי כלשהו לישועה? כיצד יכולה אנושות כה מנוונת לחיות באור?

יש לשנות את טבע האדם, החל מהידע על מהותו, דרך שינויים בחשיבתו, אופיו, והשקפתו המחשבתית – באמצעות שינויים מהיסוד. רק כך יושגו שינויים אמיתיים בטבעו של האדם. טבעו המושחת של האדם נובע מכך שהשטן הרעיל ורמס אותו, מהנזק המביש שהשטן הסב לחשיבה שלו, למוסר שלו, לתובנה שלו ולהיגיון שלו. האדם מתנגד לאלוהים ולא מבין את האמת בדיוק משום שהשטן השחית את היסודות האלה של האדם, ומשום שהם לא דומים כלל לאופן שבו אלוהים ברא אותם במקור. לפיכך, על השינויים בטבע האדם להתחיל משינויים בחשיבה שלו, בתובנה שלו וההיגיון שלו, ואלה ישנו את הכרתו את אלוהים ואת ידיעתו את האמת. מי שנולד בארץ המושחתת ביותר הוא בור עוד יותר באשר למהותו של אלוהים ולמשמעות האמונה באלוהים. ככל שבני אדם מושחתים יותר, כך הם יודעים פחות על קיומו של אלוהים, וכך ההיגיון והתובנה שלהם דלים יותר. המקור להתנגדותו של האדם ולהתמרדותו נגד אלוהים הוא השחתתו על ידי השטן. כיוון שהשטן השחית אותו, מצפונו של האדם נעשה אדיש. מסיבה זו הוא בלתי מוסרי, מחשבותיו מנוונות, ויש לו השקפה מחשבתית נחשלת. לפני שהשטן השחית אותו, האדם הלך באופן טבעי בעקבות אלוהים ושמע לדבריו. היו לו היגיון ומצפון יציבים באופן טבעי, והייתה לו אנושיות רגילה. אחרי שהשטן השחית אותו, ההיגיון, המצפון והאנושיות המקוריים שלו הלכו ונעשו קהים והשטן פגם בהם. כך הוא איבד את צייתנותו ואת אהבת אלוהים שלו. ההיגיון של האדם נעשה לקוי, טבעו נעשה זהה לטבע של חיה והתמרדותו באלוהים נעשתה תכופה וחמורה יותר. אולם האדם עדיין לא יודע זאת ולא מכיר בכך, והוא רק מתנגד ומורד בעיוורון. גילוי טבעו של האדם הוא ביטוי ההיגיון, התובנה והמצפון שלו, ומכיוון שההיגיון והתובנה שלו רעועים ומצפונו נעשה קהה ביותר, טבעו מתמרד באלוהים. אם ההיגיון והתובנה של האדם לא יכולים להשתנות, אין סיכוי לשינויים בטבעו ולהיותו כלבבו של אלוהים. אם ההיגיון של האדם רעוע, הוא אינו יכול לשרת את אלוהים והוא לא ראוי לשימושו של אלוהים. "היגיון רגיל" פירושו ציות ונאמנות לאלוהים, כמיהה לאלוהים, יחס חד-משמעי כלפי אלוהים, ומצפון כלפי אלוהים. פירושו שפיכם ולבכם שווים כלפי אלוהים, ללא התנגדות מכוונת לאלוהים. בעלי היגיון לקוי אינם כאלה. מכיוון שהשטן השחית אותו, האדם יצר תפיסות על אלוהים, ואין לו נאמנות או תשוקה לאלוהים, וקל וחומר שאין לו מצפון כלפי אלוהים. האדם מתנגד ושופט את אלוהים במכוון. יתרה מכך, הוא מטיח בו גידופים מאחורי גבו. האדם יודע בבירור שזהו אלוהים, אך הוא בכל זאת מותח עליו ביקורת מאחורי גבו. אין לאדם כוונה להישמע לאלוהים והוא רק מציב לאלוהים דרישות ובקשות בעיוורון. בני אדם כאלה – בני אדם שיש להם היגיון לקוי – לא מסוגלים להכיר בהתנהגותם המתועבת ולהתחרט על מרדנותם. אם בני אדם מסוגלים להכיר את עצמם, הם ישיבו לעצמם מעט מההיגיון שלהם. ככל שבני אדם מתמרדים יותר נגד אלוהים ולא מכירים את עצמם, כך ההיגיון שלהם רעוע יותר.

המקור לגילוי טבעו המושחת של האדם אינו אלא מצפונו שהוקהה, טבעו הזדוני וההיגיון הרעוע שלו. אם מצפונו של האדם וההיגיון שלו יוכלו לשוב לעצמם, הוא יהיה ראוי לשימושו של אלוהים. בפשטות, מפני שמצפונו של האדם היה תמיד אדיש, ומפני שההיגיון של האדם מעולם לא היה יציב ורק הלך והתקהה, האדם מורד באלוהים יותר ויותר, עד כדי כך שהוא אף צלב את ישוע וסירב להכניס לביתו את אלוהים בהתגלמותו כבשר ודם באחרית הימים. מסיבה זו הוא מגנה את בשרו של אלוהים, ורואה בבשרו של אלוהים דבר שפל ונחות. אילו הייתה באדם ולו מעט אנושיות, הוא לא היה כה אכזרי כלפי התגלמותו של אלוהים כבשר ודם; אילו היה לו ולו מעט היגיון, הוא לא היה כה אכזרי כלפי התגלמותו של אלוהים כבשר ודם; אילו היה לו ולו מעט מצפון, הוא לא היה כה "אסיר תודה" להתגלמות אלוהים כבשר ודם, בדרך זו. האדם חי בתקופה שבה אלוהים מתגלם כבשר ודם, אבל הוא לא מסוגל להודות לאלוהים על שנתן לו הזדמנות טובה שכזו, ובמקום זאת הוא מקלל את בואו של אלוהים או מתעלם לגמרי מעובדת התגלמותו של אלוהים כבשר ודם, ונדמה שהוא מתנגד לה ועייף ממנה. בלי קשר לאופן שבו האדם מתייחס לבואו של אלוהים, בקיצור, אלוהים תמיד המשיך בעבודתו למרות הכל – על אף שהאדם לא קיבל אותו בברכה כלל, ועל אף שהאדם בא אליו בדרישות בעיוורון. טבע האדם נעשה אכזרי מאוד, ההיגיון שלו נעשה קהה מאוד, ומצפונו נרמס לגמרי על ידי השטן, והוא חדל מזמן להיות מצפונו המקורי של האדם. לא זו בלבד שהאדם כפוי טובה כלפי אלוהים המתגלם כבשר ודם, על כך שהעניק לאנושות כל כך הרבה חיים וחסד, אלא שהוא אף נוטר טינה כלפי אלוהים, על שהעניק לו את האמת. האדם נוטר טינה לאלוהים מפני שאין לו שום עניין באמת. לא זו בלבד שהאדם לא יכול להקריב את חייו למען אלוהים המתגלם כבשר ודם, אלא שהוא אף מנסה לסחוט ממנו טובות הנאה, ודורש עניין גדול בעשרות מונים מזה שהאדם נתן לאלוהים. בני אדם עם מצפון והיגיון כאלה מתייחסים לכל זאת כאל מובן מאליו ובכל זאת מאמינים שהם ויתרו על הרבה כל כך למען אלוהים, ושאלוהים נתן להם מעט מדי. יש כאלה שנתנו לי קערת מים, אך הושיטו את ידיהם ודרשו סכום שווה ערך[א] לשתי קערות חלב, או שנתנו לי חדר ללילה אחד אך ניסו לגבות עליו מחיר גבוה פי כמה בתעריפי לינה. עם אנושות שכזו, ומצפון שכזה, כיצד אתם עדיין מעזים לבקש לזכות בחיים? כמה אתם נקלים ובזויים! בגלל האנושות הזו והמצפון הזה, אלוהים בהתגלמותו כבשר ודם נודד במרחבים מבלי למצוא מקום מקלט. מי שבאמת יש לו מצפון ואנושיות צריך לעבוד ולשרת בלב שלם את אלוהים בהתגלמותו כבשר ודם, לא בזכות עבודתו הרבה, אלא גם לולא היה עובד כלל. זה הדבר שצריכים לעשות בעלי ההיגיון היציב, וזוהי חובת האדם. רוב בני האדם אף מדברים על תנאים לשירותם את אלוהים: לא אכפת להם אם הוא אלוהים או אדם. הם רק מדברים על התנאים שלהם, ועוסקים רק בהגשמת רצונותיהם. כשאתם מבשלים למעני, אתם דורשים שכר שף; כשאתם עושים למעני שליחויות, אתם מבקשים שכר שליחים; כשאתם עובדים למעני אתם דורשים שכר עבודה; כשאתם מכבסים את בגדיי אתם דורשים שכר כביסה; כשאתם תורמים לכנסייה אתם דורשים החזר עלויות; כשאתם נושאים דברים אתם דורשים שכר נואמים; כשאתם מפיצים ספרים אתם דורשים דמי הפצה, וכשאתם כותבים אתם דורשים תשלום על הכתיבה. אלו שטיפלתי בהם אף דרשו ממני פיצויים, בשעה שאלו שנשלחו הביתה דורשים פיצויים על הנזק לשמם הטוב. מי שלא נשוי דורש נדוניה, או פיצוי על נעוריו האבודים; מי שהורג תרנגולת דורש דמי שחיטה; מי שמטגן מזון דורש דמי טיגון; ומי שמבשל מרק דורש תשלום גם על זה... זוהי אנושיותכם הנשגבת ורבת העוצמה ואלה הם המעשים שמכתיב מצפונכם הטוב. היכן ההיגיון שלכם? היכן האנושיות שלכם? אני רוצה לומר לכם: אם תמשיכו כך, אפסיק לעבוד בקרבכם. לא אעבוד בקרב עדר של חיות בדמות אדם; לא אסבול כך למען קבוצה כזו של בני אדם שפניהם התמימות מסתירות לב סורר; לא אסבול למען להקת חיות שכזו, שאין לה ולו אפשרות קלושה לגאולה. היום שבו אפנה לכם את גבי הוא היום שבו תמותו, היום שבו יבוא עליכם החושך והיום שבו האור ינטוש אתכם! אני רוצה לומר לכם: לעולם לא אהיה נדיב כלפי קבוצה כמו שלכם, קבוצה הנחותה אפילו מחיות! יש גבולות לדבריי ולמעשיי, וכפי שהאנושיות והמצפון שלכם כיום, לא אעבוד עוד, מפני שמצפונכם יותר מדי לוקה בחסר, מפני שגרמתם לי כאב רב מדי ומפני שהתנהגותכם הנבזית מגעילה אותי מדי! לבני אדם שאנושיותם ומצפונם כל כך לוקים בחסר לעולם לא יהיה סיכוי לישועה; לעולם לא אושיע בני אדם כה חסרי לב וכפויי טובה. בבוא יומי, אמטיר לנצח את להבותיי על בני המרדות שעוררו את חרון אפי העז, ואטיל את עונשי הנצחי על החיות האלה שהטיחו בי גידופים ונטשו אותי, אשרוף לנצח בלהבות זעמי את בני המרדות שאכלו וחיו יחד עמי אך לא האמינו בי אלא העליבו אותי ובגדו בי. אטיל את עונשי על כל אלו שעוררו את זעמי, אמטיר את כל זעמי על החיות האלה, שפעם רצו לעמוד לצדי שכם אל שכם אך לא עבדו אותי ולא שמעו לי. המטה שבו אכה את בני האדם ייפול על החיות האלו שפעם נהנו מיחסי הטוב ומדברי המסתורין שלי, ושניסו לקחת ממני הנאות חומריות. לא אסלח לאף אדם שינסה לתפוס את מקומי. לא אחוס על איש מאלה שמנסים לקחת ממני בכוח מזון ובגדים. לעת עתה, אתם מוגנים מפגיעה ואתם ממשיכים לצאת מגדרכם בדרישות שאתם מציבים לי. בבוא יום חרון אפי, לא תציבו לי עוד דרישות. ביום ההוא, אניח לכם "ליהנות" כאוות נפשכם, אדחוף את פניכם בכוח לתוך האדמה, ולעולם לא תוכלו לקום שוב! במוקדם או במאוחר, "אשלם" לכם את החוב הזה – ואני מקווה שאתם מחכים בסבלנות לבוא היום הזה.

אם יצורים בזויים אלו יכולים באמת לשים בצד את רצונותיהם הראוותניים ולשוב לחיק אלוהים, יש להם עדיין סיכוי לישועה. אם יש לאדם לב שבאמת כמה לאלוהים, אלוהים לא ינטוש אותו. האדם לא מצליח לזכות באלוהים לא משום שיש לאלוהים רגש, ולא משום שאלוהים לא מוכן שהאדם יזכה בו, אלא משום שהאדם לא רוצה לזכות באלוהים, ומשום שהאדם לא מחפש את אלוהים בדחיפות. כיצד יכול אלוהים לקלל את אחד מאלה שמחפשים את אלוהים באמת? כיצד יכול אלוהים לקלל אדם בעל היגיון יציב ומצפון רגיש? כיצד יכול אדם העובד ומשרת את אלוהים באמת להישרף באש חרון אפו? כיצד יכול אדם השמח להישמע לאלוהים להיות מגורש מבית אלוהים? כיצד יכול אלוהים להעניש אדם שאוהב את אלוהים עד כלות? כיצד יכול אדם השמח לעזוב הכל למען אלוהים להישאר בלא כלום? האדם לא מוכן ללכת אחר אלוהים, לא מוכן לתרום את רכושו למען אלוהים ולא מוכן להקדיש את חייו לאלוהים, ובמקום זאת הוא אומר שאלוהים הרחיק לכת, ושדברים רבים מדי הקשורים לאלוהים לא עולים בקנה אחד עם תפיסותיו של האדם. עם אנושיות כזו, אפילו אם הייתם נדיבים במאמציכם, בכל זאת לא הייתם יכולים לזכות באישורו של אלוהים, ואתם הרי גם לא מחפשים את אלוהים. האם אתם לא יודעים שאתם הסחורה הפגומה של האנושות? האם אתם לא יודעים שאין אנושיות נחותה מאנושיותכם? האם אתם לא יודעים מה ה"תואר הכבוד" שלכם? אלו שאוהבים את אלוהים באמת מכנים אתכם אבי הזאב, אם הזאב, בן הזאב, נכד הזאב – אתם צאצאיו של הזאב, אנשי הזאב, ועליכם לדעת את זהותכם ולא לשכוח אותה לעולם. אל תחשבו שאתם איזושהי דמות נעלה: אתם הקבוצה האכזרית ביותר של בני אדם חסרי אנושיות בקרב האנושות. האם אתם לא יודעים את כל זה? האם אתם לא יודעים איזה סיכון לקחתי על עצמי כדי לעבוד בקרבכם? אם ההיגיון שלכם לא יוכל לחזור לעצמו ואם מצפונכם לא יוכל לעבוד כראוי, לעולם לא תהיו חופשיים מהכינוי "זאב," לעולם לא תימלטו מיום הקללה, לעולם לא תימלטו מיום עונשכם. נולדתם נחותים, חסרי ערך. אתם במהותכם להקת זאבים רעבים, ערמת פסולת וגרוטאות, ושלא כמוכם, אני לא עובד עליכם כדי לזכות בטובות הנאה, אלא משום הצורך בעבודה. אם תמשיכו להתמרד כך, אפסיק לעבוד, ולעולם לא אעבוד עליכם שוב. נהפוך הוא – אעביר את עבודתי לקבוצה אחרת המוצאת חן בעיני, וכך אעזוב אתכם לנצח, מפני שאני לא מוכן להביט במי שצורר אותי. אם כך, האם אתם רוצים להיות תואמים לי או לצרור אותי?

מתוך 'הדבר מופיע בבשר'

הערות שוליים:

א. בטקסט המקורי נכתב "מטבעות זהב בשווי של".

יום ראשון, 5 באוגוסט 2018

אמירותיו של המשיח של אחרית הימים | 'עליכם להכין מספיק מעשים טובים למען ייעודכם'

האל הכול יכול אומר, "רחמיי יוצאים אל אלה שאוהבים אותי ומתכחשים לעצמם. והעונש המומט על הרשעים הוא הוכחה לטבעי הצודק והרבה מעבר לכך, עדות לחרון אפי. בבוא האסון, רעב ומגיפה יכו בכל אלה שמתנגדים לי והם יבכו. אלו שביצעו מעשי עוולה מסוגים שונים לא יחמקו מאשמה אף אם האמינו בי במשך שנים רבות. גם הם יחיו בבהלה ופחד מתמידים בינות האסון שבקושי נראה כמוהו אי-פעם. וכל חסידיי שהיו נאמנים לי בלבד ישמחו ויריעו לכוחי. הם יחוו סיפוק בל יתואר ויחיו חיי רון שמעולם לא הענקתי לאנושות קודם לכן. שכן אני נוצר את המעשים הטובים של בני האדם ומתעב את מעשיהם הרעים. מאז שהתחלתי למשול באנושות, ייחלתי לקבוצה של בני אדם בעלי צורת חשיבה דומה לשלי. ומעולם לא שכחתי את אלה שצורת חשיבתם שונה משלי; תיעבתי אותם בלבי וחיכיתי להזדמנות להטיל את עונשי על חוטאים אלה ולהתענג על כך. סוף-סוף הגיע היום שלי ואינני צריך לחכות עוד!"

עוד

מה חשיבותה של תפילה?

יום שבת, 4 באוגוסט 2018

Hebrew Bible Movie 'מי צולב שוב את אלוהים' | טריילר רשמי

גו שוצ'נג היה כומר בכנסייה ביתית בסין. מזה שנים רבות הוא האמין באלוהים, עבד ללא לאות על דרשותיו, וטייל בכל רחבי האזור כדי לשאת את הבשורה. הוא נעצר ונכלא בגין נשיאת הבשורה, וישב בכלא במשך 12 שנים. לאחר שחרורו, גו שוצ'נג המשיך לעבוד בכנסייה. אך כשבשורת המלכות של האל הכול יכול הגיעה לכנסייה שאליה הוא משתייך, הוא כלל לא ניסה לבחון את העניין, אלא הסתמך בעקשנות על רעיונותיו ותפיסותיו וכך הוקיע את עבודתו של אלוהים באחרית הימים, ועשה כל שביכולתו כדי למנוע ממאמינים לקבל את דרך האמת. רק לאחר שקרא את דברי האל הכול יכול, גילה גו שוצ'נג שבאמת גלומות בהם סמכות ועוצמה, ושכל מי שישמע אותם ישתכנע. התעורר בו פחד עמוק – שכל חבר בכנסייה שיקרא את דברי האל הכול יכול יתחיל להאמין בו. הוא חשש שזה יוביל לערעור מעמדו ומקור מחייתו. על כן, הוא דן בעניין עם וואנג סן הבכיר ועם חברים אחרים בכנסייה, והשניים החליטו להטעות אנשים דרך הפצת שמועות שהגה הממשל הקומוניסטי בסין, וכך לתקוף את האל הכול יכול ולהוקיעו. גו שוצ'נג וואנג סן הקדישו את מירב המאמצים כדי לבודד את הכנסייה ולמנוע מחבריה לקבל את דרך האמת. הם אפילו שיתפו פעולה עם המשטר הקומוניסטי השטני שבסין, כדי לעצור ולרדוף את אלה שמעידים על האל הכול יכול. מעשיהם פגעו בחומרה בטבעו של אלוהים, לכן הוא הטיל עליהם את קללתו: כשוואנג סן היה בדרכו לעצור כמה אנשים שמפיצים את בשורת המלכות, הוא נקלע לתאונת דרכים ומת במקום. גו שוצ'נג נותר חי – בחרדה, בייאוש ובפאניקה. לעתים קרובות היה אומר לעצמו: "האם אני צולב שוב את אלוהים, בכך שאני מוקיע את האל הכול יכול?"


עוד

דברים בנושא עשרת הדיברות, כפי שנמסרו מפי יהוה אלוהים ומידי המשיח שהופיע באחרית הימים

יום שישי, 3 באוגוסט 2018

סמל טבעו של אלוהים


I
בטבעו של אלוהים, כלולים אהבתו ונחמתו לאנושות,
גם שנאתו והבנתו היסודית בנוגע לאנושות.
טבעו של אלוהים, טבעו של אלוהים הוא תכונה של שליט כל יציר חי,
או של אדון כל המעשים.
טבעו של אלוהים מייצג כבוד, עוצמה ואצילות,
מייצג גדולה ועליונות.
טבעו של אלוהים.
אלוהים הוא לעד נעלה ומכובד,
והאדם, לעד שפל וחסר כל ערך.
האל מקדיש עצמו לעד עבור האדם,
אך האדם תמיד לוקח, ופועל עבור עצמו.
טבעו של אלוהים הוא הסמל של הסמכות,
של כל הצודק, וכל היפה וכל הטוב.
טבעו של אלוהים מסמל הוא כי האל לא ידוכא
או יותקף על ידי האפלה או כל כוח עוין.
אף יציר לא יוכל או יורשה לפגוע בו.
טבעו של אלוהים הוא סמל העוצמה העליונה.
טבעו של אלוהים.
איש לא רשאי או יכול להפריע לעבודתו או לטבעו.
עמל הוא לעד למען הישרדות האנושות,
ועדיין האדם אינו נותן דבר לאור או לצדק.

II
האדם עשוי לעמול זמן מה, אך לא ישרוד מהלומה אחת.
שכן עמל האדם הוא תמיד למען עצמו, ולא למען האחר.
אלוהים הוא לעד נעלה ומכובד,
והאדם, לעד שפל וחסר כל ערך.
האל מקדיש עצמו לעד עבור האדם,
אך האדם תמיד לוקח, ופועל עבור עצמו.
האדם לעד אנוכי, האל לעד אינו אנוכי.
האל הוא מקור הצודק, הטוב והיפה,
בעוד שהאדם הוא היורש והמבטא של כל המכוער והרע.
מהותו היפה והצודקת של אלוהים לעולם לא תשתנה.
אלוהים הוא לעד נעלה ומכובד,
והאדם, לעד שפל וחסר כל ערך.
האל מקדיש עצמו לעד עבור האדם,
אך האדם תמיד לוקח, ופועל עבור עצמו.
עמל הוא לעד למען הישרדות האנושות,
ועדיין האדם אינו נותן דבר לאור או לצדק.
האדם עשוי לעמול זמן מה, אך לא ישרוד מהלומה אחת,
שכן האדם הוא תמיד למען עצמו.
אלוהים הוא לעד נעלה ומכובד,
והאדם, לעד שפל וחסר כל ערך.
מהותו היפה והצודקת של האל לעד לא תשתנה,
והוא לעולם לא ישנה את מהותו.
אך עדיין בכל עת או מקום האדם יכול להפנות גבו לצדק,
ולהתרחק מאלוהים.

מתוך 'הדבר מופיע בבשר'

עוד

על כן כיצד תוכלו להבין את ישוע המשיח?

יום חמישי, 2 באוגוסט 2018

דבר אלוהים | אלוהים שולט בגורל האנושות כולה


כבני אנוש וכמשיחיים אדוקים, מאחריותנו ומחובתנו להעלות כקורבן את שכלנו וגופנו למען מילוי התפקיד שאלוהים מטיל עלינו, מפני שכל הווייתנו נובעת מאלוהים וקיימת הודות לריבונות האל. אם שכלנו וגופנו לא מכוונים למילוי התפקיד שאלוהים מטיל עלינו ולא למען המטרה הצודקת של האנושות, נשמתנו לא תהיה ראויה לאלה שהקריבו את חייהם למען התפקיד שאלוהים הטיל עליהם וקל וחומר שהיא לא תהיה ראויה לאלוהים שהעניק לנו הכל.

יום רביעי, 1 באוגוסט 2018

HD מערכון 2018 – ‘בין הפטיש לסדן’ (Hebrew Subtitles)

המערכון הזה, "בין הפטיש לסדן", מספר את סיפורו של גנג סין, פקיד קומוניסטי בסין שקיבל את עבודתו של האל הכול יכול באחרית הימים. המערכון מספר על מה שגנג עבר: כיצד הוא איבד את משרתו, נעצר ועבר עינויים ברוטליים בידי הממשל הקומוניסטי בשל אמונתו, ובסופו של דבר נשא עדות לאלוהים. המערכון משקף את מצוקתם של משיחיים בסין, ומציג בצורה מוחשית את אמונתם ונחישותם של משיחיים להיסמך על אלוהים כדי להנחיל מפלה לשטן, ולשאת עדות לאלוהים.


עוד

דברים בנושא עשרת הדיברות, כפי שנמסרו מפי יהוה אלוהים ומידי המשיח שהופיע באחרית הימים