ענף זית של אחרית הימים - הברק ממזרח

ענף זית של אחרית הימים - הברק ממזרח

יום שישי, 24 בנובמבר 2017

הכרת שלושת השלבים של עבודת האל היא הנתיב להכרת האל

 הכנסייה, ישוע, רוח הקודש, יהוה, אמונה


הברק ממזרח | הכרת שלושת השלבים של עבודת האל היא הנתיב להכרת האל


עבודת ניהול האנושות נחלקת לשלושה שלבים, ופירוש הדבר הוא שעבודת הושעת האנושות נחלקת לשלושה שלבים. שלושת השלבים האלה לא כוללים את עבודת בריאת העולם – אלה הם שלושת השלבים של העבודה בעידן החוק, עידן החסד ועידן המלכות. עבודת בריאת העולם הייתה עבודת יצירת האנושות כולה. זו לא הייתה עבודת הושעת האנושות ואין לה כל קשר לעבודת הושעת האנושות, מפני שכאשר העולם נברא, השטן טרם השחית את האנושות, ולכן לא היה צורך בביצוע עבודת הושעת האנושות. עבודת הושעת האנושות החלה רק כאשר האנושות הושחתה, ולכן עבודת ניהול האנושות החלה גם היא רק כאשר האנושות הושחתה. במילים אחרות, ניהול אלוהים את האדם החל כתוצאה מעבודת הושעת האנושות ולא נבע מעבודת בריאת העולם. רק לאחר שהאנושות קיבלה על עצמה טבע מושחת, החלה עבודת הניהול להתקיים, ולכן עבודת ניהול האנושות כוללת שלושה חלקים, ולא ארבעה שלבים או ארבעה עידנים. זוהי הדרך הנכונה היחידה להתייחס לאופן שבו אלוהים מנהל את האנושות. כשהעידן האחרון יגיע לקצו, עבודת ניהול האנושות תגיע לסיומה הגמור. חתימת עבודת הניהול פירושה שעבודת הושעת האנושות כולה הושלמה לגמרי ושהאנושות הגיעה לסוף דרכה. אלמלא עבודת הושעת האנושות כולה, עבודת ניהול האנושות לא הייתה קיימת ולא היו שלושה שלבי עבודה. דווקא בגלל הסתאבותה של האנושות ומשום שהאנושות זקוקה לישועה בדחיפות, יהוה השלים את בריאת העולם והחל בעבודה של עידן החוק. רק אז החלה עבודת ניהול האנושות, ופירוש הדבר שרק אז החלה עבודת הושעת האנושות. "ניהול האנושות" אין פירושו הכוונת חיי האנושות שנבראה זה לא מכבר על פני האדמה (כלומר, אנושות שטרם הושחתה). במקום זאת, פירוש הדבר הוא הושעת אנושות שהשטן השחית, כלומר, שינוי האנושות המושחתת הזו. זה הפירוש של ניהול האנושות. עבודת הושעת האנושות לא כוללת את עבודת בריאת העולם, ולכן עבודת ניהול האנושות לא כוללת את עבודת בריאת העולם אלא רק את שלושה שלבי עבודה הנפרדים מבריאת העולם. כדי להבין את עבודת ניהול האנושות, יש צורך במודעות להיסטוריה של שלושת שלבי העבודה – אלה הדברים שכולם צריכים להיות מודעים אליהם כדי לזכות בישועה. כברואי אל, עליכם להכיר בכך שאלוהים ברא את האדם ועליכם להכיר במקור שחיתותה של האנושות ומעבר לכך, עליכם להכיר בתהליך ישועתו של האדם. אם אתם יודעים איך להתנהל רק על פי דוקטרינה כדי למצוא חן בעיני אלוהים, אך אין לכם שמץ של מושג איך אלוהים מושיע את האנושות או מה מקור שחיתותה של האנושות, הרי שזה מה שחסר לכם כברואי אל. אסור לכם להסתפק בהבנה של האמיתות שניתן להנהיג תוך התעלמות מהטווח הרחב יותר של עבודת הניהול של אלוהים – אם זה המצב, אתם יותר מדי דוגמטיים. שלושת שלבי העבודה הם הסיפור האמיתי של האופן שבו אלוהים מנהל את האדם, המקור לבשורת התבל כולה והתעלומה הגדולה ביותר עבור האנושות, והם גם היסוד להפצת הבשורה. אם תתמקדו רק בהבנת אמיתות פשוטות שנוגעות לחייכם ולא תדעו כלום על הדבר הזה, התעלומה האדירה ביותר והחיזיון האדיר ביותר, הרי שחייכם דומים למוצר פגום שניתן רק להתבונן בו, הלא כן?

אם האדם מתרכז רק בנוהג ורואה בעבודתו של אלוהים ובידע האנושי דברים משניים, הרי שהוא חכם לגבי זוטות אך טיפש לגבי דברים ברומו של עולם, הלא כן? עליכם לדעת את הדברים שעליכם לדעת ועליכם להנהיג את הדברים שעליכם להנהיג. רק כך תהיו בני אדם שיודעים כיצד לעסוק בחיפוש האמת. כשיבוא היום ותפיצו את הבשורה, אם תוכלו לומר רק שאלוהים הוא אל גדול וצודק, שהוא האל העליון, אל שאף אדם דגול לא משתווה אליו ואל שאין נשגב ממנו... אם תוכלו לומר רק את הדברים השוליים והשטחיים האלה ולא תהיו מסוגלים כלל להגיד דברים בעלי חשיבות חיונית ובעלי ערך, אם לא יהיה לכם דבר לומר על הכרת האל או על עבודת האל, ויתרה מזאת, אם לא תוכלו להסביר את האמת או לספק את מה שהאדם לא ניחן בו, הרי שבני אדם כמוכם לא מסוגלים למלא היטב את חובתם. נשיאת עדות על אלוהים והפצת הבשורה על המלכות אינן עניין פשוט. ראשית עליכם להיות מצוידים באמת ובחזיונות שיש להבין. כשהחזיונות האלה והאמת על ההיבטים השונים של עבודת האל ברורים לכם, אתם מתחילים להכיר בלבכם את עובדת האל, ויהיו אשר יהיו מעשיו של אלוהים – בין שהוא מזכך את האדם ובין שהוא שופט אותו משפט צדק – יש לכם תשתית של החיזיון האדיר ביותר ויש לכם האמת הנכונה להנהגה, ותהיו מסוגלים להיות חסידים אל עד הסוף. עליכם לדעת שתהיה אשר תהיה עבודתו של אלוהים, מטרתה לא משתנה, לב לבה של עבודתו של אלוהים לא משתנה, ורצונו עבור האדם לא משתנה. גם אם דבריו יהיו חמורים וגם אם הסביבה תהיה מסוכנת, עקרונות עבודתו לא ישתנו וכוונתו בהושעת האדם לא תשתנה. למעט ההתגלות בסופו של האדם או ייעודו של האדם, ולמעט העבודה בשלב הסופי או העבודה של שימת קץ לכלל תוכנית הניהול של אלוהים, ולמעט הזמן שבו אלוהים מכין את האדם, עבודתו של אלוהים לא תשתנה: היא תמיד תהיה הושעת האנושות. זה צריך להיות יסוד אמונתכם באלוהים. מטרתם של שלושת שלבי העבודה היא הושעת האנושות כולה – כלומר הושעה מלאה של האדם מתחומו של השטן. אף שלכל אחד משלושת שלבי העבודה יש תכלית שונה וחשיבות שונה, כל אחד מהם הוא חלק מעבודת הושעת האנושות, וכל אחד מהם הוא עבודת ישועה שונה המתבצעת על צרכי האנושות. מרגע שתהיו מודעים למטרתם של שלושת השלבים האלה של העבודה, תהיו מודעים לאופן שיש להעריך בו את חשיבותו של כל שלב בעבודה ותכירו באופן שבו יש לפעול כדי לספק את רצונו של אלוהים. אם תוכלו להגיע לשלב הזה, החיזיון הזה, הגדול מכל, יהפוך ליסוד שלכם. אל תחפשו רק דרכי נוהג קלות או אמיתות עמוקות, אלא שלבו חזיונות ונוהג כדי שגם יהיו אמיתות שניתן להנהיג וגם ידע המבוסס על חזיונות. רק כך תהיו בני אדם שעוסקים בחיפוש האמת באופן בלעדי.
שלושת שלבי העבודה הם עיקר ניהולו המלא של אלוהים והם מבטאים את טבעו של אלוהים ואת מה שאלוהים הינו. מי שלא מכיר את שלושת שלבי עבודתו של אלוהים לא מסוגל להבין איך אלוהים מבטא את טבעו, הוא לא מכיר את חוכמת עבודתו של אלוהים והוא לא מגלה את הדרכים הרבות שבהן אלוהים מושיע את האנושות ואת רצונו של אלוהים עבור האנושות כולה. שלושת שלבי העבודה מלאים בביטוי עבודת הושעת האנושות. מי שלא מכיר את שלושת שלבי העבודה לא יגלה את מבחר השיטות והעקרונות של עבודת רוח הקודש. מי שרק יכול לדבוק בדוקטרינה שנותרה משלב אחד בעבודה ללא כל גמישות הוא אדם שמצמצם את אלוהים לדוקטרינה ושאמונתו באלוהים מעורפלת ולא בטוחה. בני אדם כאלה לעולם לא יזכו בישועת האל. רק שלושת שלבי עבודתו של אלוהים יכולים לבטא באופן מלא את כלל טבעו של אלוהים ולבטא לגמרי את כוונתו של אלוהים להושיע את האנושות כולה ואת כלל התהליך של הושעת האנושות. זוהי הוכחה שאלוהים הביס את השטן וזכה באנושות, זוהי הוכחה של ניצחונו של אלוהים וזהו ביטוי של כלל טבעו של אלוהים. מי שמבין רק שלב אחד מתוך שלושת שלבי עבודתו של אלוהים מכיר רק חלק מטבעו של אלוהים. בתפיסתו של האדם, קל לשלב אחד בעבודה להפוך לדוקטרינה – כך סביר שהאדם יקבע כללים לגבי אלוהים, והאדם משתמש בחלק היחיד הזה מטבעו של אלוהים כייצוג לכלל טבעו של אלוהים. יתרה מזאת, הדבר משלב מרכיבים רבים מדמיונו של האדם וכך חוסר הגמישות מכניס את טבעו, הווייתו וחוכמתו של אלוהים וכן את עקרונות עבודתו של אלוהים לסד של מגבלות. האדם מאמין שאם אלוהים היה כך וכך בעבר, הוא יישאר ללא שינוי לנצח נצחים ולעולם לא ישתנה. רק מי שמכיר ומבין את שלושת שלבי העבודה יכול להכיר את אלוהים באופן מלא ומדויק. לכל הפחות, הוא לא יתחם את אלוהים כאלוהיהם של בני ישראל או של העם היהודי והוא לא יראה בו אל שיהיה לנצח על הצלב למען האדם. אם אתם מכירים את אלוהים רק משלב אחד בעבודתו, הכרתכם פעוטה מדי. הכרתכם היא רק טיפה בים. אם לא כך הדבר, איך ייתכן שהממסד הדתי השמרני ממסמר את אלוהים לצלב בעודו בחיים? הסיבה לכך היא שהאדם מכניס את אלוהים לסד של מגבלות מסוימות, הלא כן? בני אדם רבים מתנגדים לאלוהים ומפריעים לעבודתה של רוח הקודש מפני שהם לא מכירים את עבודתו העשירה ומגוונת של אלוהים, ויתרה מכך, הם עושים זאת מפני שיש להם רק קמצוץ של ידע ודוקטרינה המאפשרים להעריך את עבודתה של רוח הקודש. האין זה כך? על אף שחוויותיהם של בני אדם כאלה הן שטחיות, הם יהירים ומפונקים באופיים והם בזים לעבודתה של רוח הקודש, מתעלמים מתפיסותיה של רוח הקודש ויתרה מזאת, הם משתמשים בטיעונים הישנים והשוליים שלהם כדי לאמת את עבודתה של רוח הקודש. הם גם מעמידים פנים ומאמינים לגמרי בהשכלתם ולמדנותם ומאמינים לגמרי שהם מסוגלים לנסוע ברחבי העולם. בני אדם כאלה הם אלה שרוח הקודש מתעבת ודוחה, הלא כן? הם יסולקו לפני העידן החדש, הלא כן? בני האדם המתייצבים בפני אלוהים ומתנגדים לו בגלוי הם אנשים עלובים וקצרי ראייה שבסך הכל מנסים להוכיח כמה הם נבונים, הלא כן? הם מנסים לכבוש את ה"אקדמיה" העולמית כשבידם רק ידע זעום על ספרי הקודש; הם מנסים להפוך את כיוון עבודתה של רוח הקודש ומשתדלים לגרום לה להתאים את עצמה להלך המחשבה שלהם עצמם כשהם יכולים ללמד בני אדם רק דוקטרינה שטחית; הם כל כך קצרי ראייה שהם מנסים לראות במבט חטוף אחד 6,000 שנים של עבודת האל. האם בני האדם האלה ניחנים בהיגיון כלשהו? למעשה, ככל שבן אדם מכיר את אלוהים יותר טוב, כך הוא פחות ממהר למתוח ביקורת על עבודתו. יתר על כן, בן אדם כזה ממעט לדבר על הכרתו את עבודת האל כיום, אך הוא הביקורת שלו לא נחפזת. ככל שבני אדם מכירים פחות את אלוהים, כך הם יותר יהירים ובעלי ביטחון עצמי מופרז יותר וכך הם מצהירים יותר הצהרות מיותרות על הווייתו של אלוהים. עם זאת, הם מדברים רק על תיאוריה ולא מציעים הוכחות אמיתיות. בני אדם כאלה הם חסרי כל ערך. בני אדם שרואים בעבודתה של רוח הקודש משחק הם קלי דעת! בני אדם שלא נזהרים כשהם נתקלים בעבודה החדשה של רוח הקודש, שמדברים ללא הרף, שממהרים למתוח ביקורת, שמשלחים רסן מהאינסטינקט הטבעי שלהם להתכחש לנכונותה של עבודתה של רוח הקודש וכן מעליבים אותה ומחללים את קדושתה – בני אדם כה גסי רוח אינם מבינים כהוא זה את עבודתה של רוח הקודש, הלא כן? יתרה מזאת, האין הם יהירים, גאוותנים מטבעם ובלתי ניתנים לשליטה? אפילו אם יום יבוא ובני האדם האלה יקבלו את עבודתה החדשה של רוח הקודש, אלוהים עדיין לא יסבול אותם. לא רק שהם מזלזלים במי שעובד עבור אלוהים, אלא שהם גם מחללים את קדושתו של אלוהים עצמו. בני אדם פזיזים כאלה לא יזכו למחילה, ובין שבעידן הזה ובין שבעידן הבא, הם ירקבו בגיהינום לנצח נצחים! בני אדם גסי רוח ומפונקים כאלה מעמידים פנים שהם מאמינים באלוהים וככל שהם ממשיכים לעשות זאת, כך סביר יותר שהם פוגעים בצווים המנהליים של אלוהים. כל בני האדם היהירים האלה שהם חסרי מעצורים מיסודם ומעולם לא נשמעו לאיש צועדים בנתיב הזה, הלא כן? הם מתנגדים לאלוהים כל יום ביומו, מתנגדים לאלוהים שהוא תמיד חדש ולעולם אינו ישן, הלא כן? כיום, עליכם להבין את חשיבות הכרת שלושת שלבי עבודתו של אלוהים. הדברים שאני אומר מועילים לכם והם לא סתם דיבור ריק מתוכן. אם תחפזו, כל מאמציי יהיו לשווא, הלא כן? כל אחד מכם צריך להכיר את אופיו שלו. רובכם מנוסים בהתפלמסות – אתם מסוגלים לתת תשובות לשאלות תיאורטיות בקלות, אך אין לכם דבר להשיב לשאלות הנוגעות למהות. עד היום, אתם ממשיכים ליהנות משיחות קלות דעת, אתם לא מסוגלים לשנות את האופי הישן שלכם ורובכם לא מתכוונים לשנות את אופן עיסוקכם על מנת לזכות באמת נעלה יותר – אתם לא חיים את חייכם בלב שלם. כיצד מסוגלים בני אדם כאלה להיות חסידים של אלוהים עד הסוף? אפילו אם תגיעו לקצה הנתיב, כיצד זה יועיל לכם? מוטב שתשנו את תפיסותיכם לפני שיהיה מאוחר מדי – או שעיסוקכם יהיה ישר ואמיתי או שתוותרו כבר עכשיו. עם הזמן, תהפכו לטפילים – האם אתם מוכנים למלא תפקיד כה עלוב ונחות?
שלושת שלבי העבודה הם תיעוד של כלל עבודתו של אלוהים, הם תיעוד של האופן שבו אלוהים מושיע את האנושות והם לא פרי דמיון. אם אתם באמת רוצים לחפש הכרה של כלל טבעו של אלוהים, עליכם להכיר את שלושת שלבי העבודה שאלוהים מבצע, ויתר על כן, אסור לכם להחסיר אף שלב. זה המעט שמי שמחפש להכיר את אלוהים נדרש להשיג. האדם עצמו לא יכול להכיר את אלוהים באמת לבדו. זה לא דבר שהאדם יכול לדמיין בעצמו וזו לא התוצאה של משוא פנים מיוחד מצד רוח הקודש כלפי בן אדם מסוים. כמקום זאת, זוהי הכרה שמופיעה לאחר שהאדם חווה את עבודתו של אלוהים וזוהי הכרה של אלוהים שמופיעה רק לאחר חוויית העובדות של עבודתו של אלוהים. לא ניתן להגיע להכרה כזו מתוך גחמה והיא לא דבר שניתן ללמוד. היא קשורה הדוקות לחוויה אישית. האופן שבו אלוהים מושיע את האנושות נמצא בלב לבם של שלושת שלבי העבודה, אך עבודת הישועה כוללת מספר אמצעים ושיטות עבודה שבאמצעותם מתבטא טבעו של אלוהים. זה הדבר שהכי קשה לאדם לזהות וזה דבר שקשה לאדם להבין. הפרדת העידנים, שינויים בעבודתו של אלוהים, שינויים במיקום העבודה, שינויים בנמען העבודה וכן האלה – כל אלה כלולים בשלושת שלבי העבודה. בפרט, השינויים בשיטת העבודה של רוח הקודש, השינויים בטבעו, צלמו, שמו וזהותו של אלוהים, וכן שינויים נוספים הם כולם חלק משלושת שלבי העבודה. שלב אחד בעבודה יכול לייצג רק חלק אחד, והוא מוגבל לטווח מסוים. הוא לא קשור להפרדת העידנים או לשינויים בעבודתו של אלוהים, ועל אחת כמה וכמה שהוא לא קשור להיבטים אחרים. זוהי עובדה מובנת מאליה בבירור. שלושת שלבי העבודה הם כלל עבודת הושעת האנושות בידי אלוהים. על האדם להכיר את עבודתו של אלוהים ואת טבעו של אלוהים בעבודת הישועה, וללא העובדה הזו, הכרתכם את אלוהים תהיה ריקה מתוכן ותהיה הרהורי סרק ותו לא. הכרה כזו לא יכולה לשכנע את האדם או לכבוש אותו; הכרה כזו לא עולה בקנה אחד עם המציאות והיא לא האמת. היא יכולה להיות שופעת מאוד ונעימה לאוזן, אך אם היא לא תואמת את טבעו הפנימי של אלוהים, אלוהים לא יחוס עליכם. לא רק שהוא לא ישבח את הכרתכם, אלא שהוא יעניש אתכם על היותכם חוטאים שחיללו את קדושתו. דברי הכרת האל לא נאמרים בקלות ראש. גם אם אתם ערמומיים וקלי לשון, וגם אם דבריכם יכולים להחיות את המתים ולהמית את החיים, אתם לא תדעו בין ימינכם ושמאלכם בכל הנוגע לדיבור על הכרת האל. אלוהים הוא לא מישהו שניתן למתוח עליו ביקורת בחופזה, להלל אותו כבדרך אגב, או להשמיץ אותו בשוויון נפש. אתם מהללים כל אחד, אך אתם מתקשים למצוא את המילים המתאימות לתיאור מוסריותו ואדיבותו של אלוהים וזה מה שלומד כל מפסידן. אפילו שיש מומחים רבים לשפות המסוגלים לתאר את אלוהים, הדיוק שבו הם מתארים אותו הוא רק מאית מהאמת שמבטאים בני אדם השייכים לאלוהים שניחנים באוצר מילים מוגבל אך בניסיון עשיר. לפיכך, אפשר לומר שהכרת האל טמונה בדיוק ובמציאות ולא בשימוש מחוכם במילים או באוצר מילים עשיר. הידע של האדם והכרת האל אינם קשורים זה לזה כלל. הלקח של הכרת האל נעלה יותר מכל תחומי המדע של האנושות. זה לקח שרק מעטים מאוד מבני האדם שמחפשים להכיר את אלוהים יכולים ללמוד, ולא כל אדם מוכשר יכול ללמוד אותו. על כן, אסור לכם לראות בהכרת האל ובעיסוק בחיפוש האמת דברים שאפילו ילד יכול להשיג. אולי חיי המשפחה לכם מוצלחים מאוד, ואולי הקריירה לכם או הנישואים שלכם מוצלחים, אך בכל הנוגע לאמת והלקח של הכרת האל, אין לכם דבר ולא השגתם דבר. אפשר לומר שהנהגת האמת היא דבר שקשה לכם מאוד לעשות ושהכרת האל היא בעיה אפילו חמורה יותר. זה הקושי שלכם, וזה גם הקושי האנושות כולה ניצבת בפניו. בין בני האדם שהגיעו להישגים מסוימים בדרך להכרת האל, כמעט אין כאלה שהגיעו ליעד. האדם לא יודע מה פירוש הדבר להכיר את אלוהים, והוא לא יודע מדוע הכרחי להכיר את אלוהים או איזו מידה של הכרה נחשבת להכרה של אלוהים. זה מה שכל כך מבלבל את האנושות וזו למעשה החידה הגדולה ביותר שהאנושות ניצבת בפניה. איש לא מסוגל להשיב על השאלה הזו ואיש לא מוכן להשיב על השאלה הזו, מפני שעד כה, אף בן אנוש לא הצליח כלל בלמידה על העבודה הזו. אולי כשחידת שלושת שלבי העבודה תתגלה לאנושות, יופיעו בזה אחר זה בני אדם מוכשרים המכירים את אלוהים. כמובן, אני מקווה שכך יהיה ומעבר לכך, אני בעיצומה של העבודה הזו ואני מקווה לראות את הופעתם של עוד בני אדם מוכשרים כאלה בעתיד הקרוב. הם יהפכו לאלה שנושאים עדות על קיומם של שלושת שלבי העבודה האלה, וכמובן, הם גם יהיו הראשונים שיישאו עדות על שלושת שלבי העבודה האלה. אם לא יהיו בני אדם מוכשרים כאלה ביום שבו עבודתו של אלוהים תגיע לקצה, או שיהיו רק אחד או שניים כאלה, והם יהיו מוכנים באופן אישי שאלוהים בהתגלמותו כבשר ודם יהפוך אותם למושלמים, הרי שאין דבר יותר מטריד ומצער מזה – על אף שזה רק התרחיש של המצב הגרוע ביותר. כך או כך, אני בכל זאת מקווה שבני האדם שבאמת עוסקים בחיפושים יוכלו לזכות בברכה הזו. מאז ראשית הזמן, מעולם לא הייתה עבודה כזו – יוזמה כזו מעולם לא התרחשה לאורך היסטוריית ההתפתחות האנושית. אם אתם באמת תוכלו להימנות על הראשונים שיכירו את אלוהים, הרי שזה יהיה הכבוד הרם ביותר בקרב כל הברואים, הלא כן? האם יהיה ברוא בקרב האנושות שאלוהים ישבח יותר? לא קל לבצע עבודה כזו, אך בסופו של דבר היא בכל זאת תזכה לגמול. בלי קשר למגדר או האזרחות שלהם, כל בני האדם המסוגלים להכיר את אלוהים יקבלו מאלוהים בסופו של דבר את הכבוד הרם ביותר, והם יהיו היחידים שסמכות האל תהיה בידיהם. זו העבודה של ימינו וזו גם העבודה של העתיד, זו העבודה האחרונה והרמה ביותר מתוך כל 6,000 שנות העבודה וזו דרך העבודה החושפת כל קטגוריה של האדם. באמצעות העבודה של גרימה לאדם להכיר את אלוהים, נחשפות הדרגות השונות של האדם: מי שמכיר את אלוהים כשיר לזכות בברכותיו של אלוהים ולקבל את הבטחותיו, ואילו מי שלא מכיר את אלוהים לא כשיר לזכות בברכותיו של אלוהים ולקבל את הבטחותיו. מי שמכיר את אלוהים נמנה על מקורביו של אלוהים ומי שלא מכיר את אלוהים לא יכול להיקרא מקורב של אלוהים. מקורביו של אלוהים יכולים לקבל כל אחת מברכותיו של אלוהים, אך מי שלא נמנה על מקרוביו לא ראוי לאף חלק מעבודתו. גם מצוקות, גם זיכוך וגם משפט כולם מתבצעים כדי לאפשר לאדם להכיר את אלוהים בסופו של דבר וכדי שהאדם יישמע לאלוהים. זו ההשפעה היחידה שתושג בסופו של דבר. אף חלק משלושת שלבי העבודה אינו נסתר, ועובדה זו מועילה לאופן שבו האדם מכיר את אלוהים ועוזרת לאדם להכיר את אלוהים באופן מלא ומעמיק יותר. כל העבודה הזו מועילה לאדם.
עבודתו של אלוהים עצמו היא החיזיון שהאדם חייב להכיר, משום שהאדם לא יכול לבצע את עבודת האל והאדם לא מחזיק בה. שלושת שלבי העבודה מרכיבים את כלל ניהולו של אלוהים, וזה החיזיון הגדול ביותר שהאדם צריך להכיר. אם האדם לא מכיר את החיזיון האדיר הזה, קשה לו להכיר את אלוהים וקשה לו להבין את רצונו של אלוהים, ויתרה מכך, הנתיב שבו האדם צועד הופך ליותר ויותר מפרך. ללא חזיונות, האדם לא היה מצליח להגיע עד הלום. החזיונות הם אלה שהגנו על האדם עד היום והם אלה ששמרו על האדם יותר מכל. בעתיד, הכרתכם חייבת להעמיק, ואתם חייבים להכיר את כלל רצונו של אלוהים ואת מהות עבודתו הנבונה בשלושת שלבי העבודה. רק זה הוא שיעור קומתכם האמיתי. שלב העבודה האחרון אינו נפרד משאר העבודה, אלא שהוא חלק מהעבודה השלמה שהוא מרכיב ביחד עם שני השלבים הקודמים. כלומר, אי-אפשר להשלים את כלל עבודת הישועה על ידי ביצוע רק אחד משלושת שלבי העבודה. אפילו ששלב העבודה האחרון יכול להושיע את האדם לגמרי, אין פירוש הדבר שיש הכרח לבצע רק את השלב היחיד הזה לבדו וששני שלבי העבודה הקדומים לא נחוצים כדי להושיע את האדם מהשפעתו של השטן. אף שלב משלושת השלבים לא יכול להיתפס כחזיון היחיד שכל האנושות צריכה להכיר, מפני שכלל עבודת הישועה היא שלושת שלבי העבודה ולא שלב יחיד מתוכם. כל עוד עבודת הישועה לא הושלמה, ניהולו של אלוהים לא יוכל להגיע לסיומו המלא. הווייתו, טבעו וחוכמתו של אלוהים באים לידי ביטוי בכלל עבודת הישועה – הם לא נחשפו בפני האדם בראשית, אלא באו ידי ביטוי בהדרגה בעבודת הישועה. כל שלב בעבודת הישועה מבטא חלק מטבעו של אלוהים וחלק מהווייתו. לא כל שלב בעבודה יכול לבטא באופן ישיר ומלא את כלל הווייתו של אלוהים. על כן, עבודת הישועה יכולה להיחתם לגמרי רק לאחר ששלושת שלבי העבודה הושלמו, ולכן האופן שבו האדם מכיר את אלוהים בכללותו קשור הדוקות לשלושת שלבי עבודתו של אלוהים. מה שהאדם מרוויח משלב אחד בעבודה הוא בסך הכל טבעו של אלוהים המתבטא בחלק אחד של עבודתו. הוא לא יכול לייצג את הטבע וההוויה הבאים לידי ביטוי בשלבים הקודמים או בשלבים הבאים. זאת משום שעבודת הושעת האנושות לא יכולה להסתיים בבת אחת בתקופה אחת או במיקום אחד, אלא שהיא הולכת ומעמיקה על פי רמת התפתחותו של האדם בזמנים שונים ובמקומות שונים. זו עבודה המתבצעת בשלבים ולא מושלמת בשלב אחד. על כן, כלל חוכמתו של אלוהים מתממשת בשלושה שלבים ולא בשלב אחד ויחיד. כלל הווייתו וכלל חוכמתו באים לידי ביטוי בשלושת השלבים האלה, וכל שלב מכיל את הווייתו ומהווה תיעוד של חוכמת עבודתו. האדם צריך להכיר את כלל טבעו של אלוהים כפי שהוא מתבטא בשלושת השלבים האלה. כל חלק מהווייתו של אלוהים הוא בעל חשיבות עליונה לאנושות כולה, ואם בני האדם לא מכירים בכך כשהם עובדים את אלוהים, הם בדיוק כמו בני האדם העובדים את בודהה. עבודתו של אלוהים בקרב בני האדם לא נסתרת מהאדם וכל מי שעובד את אלוהים צריך להכיר אותה. מכיוון שאלוהים ביצע את שלושת שלבי עבודת הישועה בקרב בני האדם, האדם צריך להכיר את הביטוי של מה ששייך לאלוהים מה שאלוהים הינו במהלך שלושת שלבי העבודה האלה. זה מה שהאדם צריך לעשות. הדברים שאלוהים מסתיר מהאדם הם הדברים שהאדם לא מסוגל להגיע אליהם והדברים שהאדם לא צריך להכיר, ואילו הדברים שאלוהים מגלה לאדם הם הדברים שהאדם צריך להכיר והדברים שצריכים להיות לאדם. כל אחד משלושת שלבי העבודה מתבצע על יסוד השלב הקודם – הוא לא מתבצע באופן עצמאי ובנפרד מעבודת הישועה. על אף שיש הבדלים ניכרים בעידנים והסוגים של העבודה המתבצעת, עיקרה הוא עדיין הושעת האנושות, וכל שלב בעבודת הישועה עמוק יותר מקודמו. כל שלב בעבודה ממשיך את היסוד של קודמו, שלא מתבטל. כך, בעבודתו שהיא תמיד חדשה ואף-פעם לא ישנה, אלוהים מבטא ללא-הרף היבט של טבעו שהוא מעולם לא ביטא לאדם קודם לכן, והוא תמיד מגלה לאדם את עבודתו החדשה ואת הווייתו החדשה, ואפילו שהממסד הדתי המסורתי עושה ככל יכולתו להתנגד לכך ומתנגד לכך בגלוי, אלוהים תמיד עושה את העבודה החדשה שהוא מתכוון לעשות. עבודתו תמיד משתנה ומשום כך, היא תמיד נתקלת בהתנגדות מצד האדם. גם טבעו משתנה תמיד, וכך גם משתנים העידנים והנמענים של עבודתו. יתר על כן, הוא תמיד עושה עבודה שלא נעשתה בעבר ואפילו מבצע עבודה שנדמה לאדם שהיא סותרת את העבודה שבוצעה בעבר ומתנגדת לה. האדם מסוגל לקבל רק עבודה מסוג אחד או רק נוהג מסוג אחד. קשה לאדם לקבל עבודה או דרכי נוהג שסותרים את תפיסותיו או נעלים ממנו, אך רוח הקודש תמיד עושה עבודה חדשה ולכן מופיעות קבוצה אחר קבוצה של מומחי דת המתנגדים לעבודה החדשה של אלוהים. בני האדם האלה הפכו למומחים בדיוק משום שהאדם לא יודע כלל שאלוהים תמיד חדש ואף-פעם לא ישן ולא מכיר את עקרונות עבודתו של אלוהים. מעבר לכך, הוא לא מכיר את הדרכים השונות שבהן אלוהים מושיע את האדם. על כן, האדם לגמרי לא מסוגל לדעת אם העבודה מגיעה מרוח הקודש או שמא היא עבודתו של אלוהים עצמו. בני אדם רבים נאחזים בגישה שאם העבודה תואמת את הדברים שנאמרו בעבר, הם מקבלים אותה, ואם היא נבדלת מהעבודה בעבר, הם מתנגדים לה ודוחים אותה. כיום, כולכם מצייתים לעקרונות כאלה, נכון? שלושת השלבים של עבודת הישועה לא השפיעו עליכם במיוחד, ויש כאלה שמאמינים ששני שלבי העבודה הקודמים הם עול שפשוט לא צריך להכיר. הם חושבים שלא צריך להכריז על השלבים האלה לציבור הרחב ושיש להעלים אותם במהירות האפשרית כדי ששני שלבי העבודה הקודמים מתוך שלושת שלבי העבודה לא יעמיסו על בני האדם. רוב בני האדם מאמינים ששני שלבי העבודה הקודמים הם יותר מדי מרחיקי לכת ושהם לא עוזרים להכיר את אלוהים – זה מה שאתם חושבים. כיום, כולכם מאמינים שזו הדרך הנכונה לנהוג בה, אך יבוא יום שבו תבינו את חשיבותה של עבודתי: אתם תדעו שאני לא עושה אף עבודה שאין לה חשיבות. מכיוון שאני מצהיר בפניכם על שלושת שלבי העבודה, הרי שהם יועילו לכם. מכיוון ששלושת שלבי העבודה האלה הם לב לבו של הניהול הכולל של אלוהים, הם חייבים להפוך למוקד מחשבתו של כל בן אדם ברחבי התבל. יום אחד תבינו את חשיבותה של העבודה הזו. דעו לכם שאתם מתנגדים לעבודתו של אלוהים או משתמשים בתפיסות שלכם עצמכם כדי למדוד את העבודה של ימינו משום שאתם לא מכירים את עקרונות עבודתו של אלוהים ומשום שאתם לא מתייחסים במספיק רצינות לעבודתה של רוח הקודש. התנגדותכם לאלוהים והפרעתכם לעבודתה של רוח הקודש נובעות מתפיסותיכם ומהיהירות הטבעית שלכם. הן לא נגרמות מכך שעבודתו של אלוהים מוטעית אלא משום שאתם יותר מדי מרדנים מטבעכם. לאחר שבני אדם מסוימים מוצאים את אמונתם באלוהים, הם אפילו לא יכולים לומר בוודאות מהיכן הגיע האדם, אך הם מעזים לשאת נאומים בפומבי שבהם הם אומדים את הדברים הטובים והרעים בעבודתה של רוח הקודש. והם אפילו מתחצפים, מעבירים ביקורת ומטיפים לשליחים שמחזיקים בעבודתה החדשה של רוח הקודש. אנושיותם נחותה מדי ואין להם אפילו טיפה אחת של היגיון. יבוא יום שבו עבודתה של רוח הקודש תדחה בני אדם כאלה והם יישרפו באש הגיהינום, הלא כן? הם לא מכירים את עבודת האל, אך במקום זאת הם מבקרים את עבודתו וגם מנסים להורות לאלוהים איך לעבוד. איך ייתכן שבני אדם חסרי היגיון כאלה יכירו את אלוהים? האדם מתחיל להכיר את אלוהים במהלך התהליך שבו הוא מחפש אותו וחווה אותו. הוא לא מתחיל להכיר את אלוהים באמצעות הנאורות של רוח הקודש בכך שהוא מבקר את אלוהים מתוך גחמה. ככל שבני אדם מכירים את אלוהים באופן יותר מדויק, כך הם פחות מתנגדים אליו. בניגוד לכך, ככל שבני אדם פחות מכירים את אלוהים, כך סביר יותר שהם יתנגדו אליו. תפיסותיכם, טבעכם הישן והאנושיות, האופי וההשקפה המוסרית שלכם הם ה"הון" שבאמצעותו אתם מתנגדים לאלוהים, וככל שאתם יותר מושחתים, שפלים ונחותים, כך אתם יותר אויבים של אלוהים. מי שמחזיק בתפיסות מצערות וניחן בטבע יהיר עוין את אלוהים בהתגלמותו כבשר ודם אפילו יותר, ובני אדם כאלה הם צוררי המשיח. אם תפיסותיכם לא יתוקנו, הן תמיד יהיו נגד אלוהים, לעולם לא תוכלו להיות תואמים לאלוהים ותמיד תהיו נפרדים ממנו.
רק אם תשימו בצד את תפיסותיכם הישנות, תוכלו לרכוש ידע חדש, אך ידע ישן אינו בהכרח תפיסות ישנות. המילה "תפיסות" מתייחסת לדברים שהאדם מדמיין אשר מנוגדים למציאות. אם הידע הישן היה כבר מיושן בעידן הישן, ואם הוא מונע מהאדם להיווכח בעבודה החדשה, הרי שגם הידע הזה הוא תפיסה. אם האדם מסוגל לנקוט את הגישה הנכונה כלפי ידע כזה, ואם הוא יכול להתחיל להכיר את אלוהים ממספר היבטים שונים ולשלב בין הישן והחדש, הרי שהידע הישן הופך לכלי עזר של האדם והופך לבסיס שבאמצעותו האדם נוכח בעידן החדש. הלקח של הכרת האל דורש מכם לשלוט בעקרונות רבים: כיצד להיווכח בנתיב הכרת האל, אילו אמיתות יש להבין כדי להכיר את אלוהים, ואיך לגרום לתפיסות והטבע הישן שלכם להישמע להסדרי עבודתו החדשה של אלוהים. אם תשתמשו בעקרונות האלה כיסוד להיווכחות בלקח של הכרת האל, הכרתכם תעמיק יותר ויותר. אם אתם מכירים בבירור את שלושת שלבי העבודה – כלומר, אם אתם מכירים את כלל תוכנית הניהול של אלוהים – ואם אתם יכולים לקשר בין שני שלבי עבודתו הקודמים של אלוהים לבין השלב הנוכחי ויכולים לראות שאל אחד מבצע את העבודה, הרי שהיסוד שלכם יהיה היציב ביותר. אל אחד עשה את שלושת שלבי העבודה – זה החיזיון הגדול ביותר וזה הנתיב היחיד להכרת האל. רק אלוהים עצמו יכול היה לעשות את שלושת שלבי העבודה, ואף אדם לא יכול היה לעשות את העבודה הזו בשמו – כלומר, רק אלוהים עצמו יכול היה לעשות את עבודתו שלו מהראשית ועד היום. על אף ששלושת שלבי העבודה של אלוהים התבצעו בעידנים שונים ובמיקומים שונים, ועל אף שהעבודה שונה בכל שלב, אל אחד עשה את כל העבודה. מכל החזיונות, זה החיזיון הגדול ביותר שהאדם צריך להכיר, ואם האדם יבין אותו לגמרי, הוא יוכל לעמוד איתן. כיום, הבעיה הגדולה שניצבת בפני כל העדות והזרמים היא שהם לא מכירים את עבודתה של רוח הקודש והם לא מסוגלים להבדיל בין עבודתה של רוח הקודש ועבודה שאינה של רוח הקודש. לכן הם לא יכולים לזהות אם יהוה אלוהים ביצע את שלב העבודה הזה כפי שהוא ביצע את שני שלבי העבודה הקודמים. על אף שבני אדם הם חסידים של אלוהים, רובם בכל זאת לא מסוגלים לזהות אם זו הדרך הנכונה. האדם תמה אם אלוהים עצמו הוא זה שמוביל את הדרך הזו, ואם התגלמותו של אלוהים כבשר ודם אכן התרחשה, ולרוב בני האדם עדיין אין מושג איך לברר את האמת בכל הנוגע לדברים כאלה. חסידי האל לא מסוגלים לזהות את הדרך, ולכן המסרים הנאמרים משפיעים על בני האדם האלה רק במידה חלקית, והם לא יכולים להשפיע השפעה מלאה, ולכן הדבר משפיע על חייהם של בני האדם האלה. אם האדם יוכל לראות שאלוהים עצמו הוא זה שביצע את שלושת השלבים בזמנים שונים, במקומות שונים ובבני אדם שונים, האדם יוכל לראות[א] שעל אף שהעבודה שונה, אל אחד ביצע את כולה. מכיוון שזו עבודה שביצע אלוהים אחד, היא ודאי נכונה וללא שגיאות, ועל אף שהיא נוגדת את תפיסות האדם, אין ספק שזו העבודה של אל אחד. אם האדם יוכל לומר בבטחה שזו עבודה של אל אחד, כל תפיסות האדם יהפכו לזוטות בלבד שאפילו לא ראויות לציון. משום שחזיונותיו של האדם לא ברורים, ומשום שהאדם מכיר רק את יהוה כאלוהים ואת ישוע כאדון, ומשום שדעתו חצויה באשר לאלוהים בהתגלמותו כבשר ודם כיום, רוב בני האדם ממשיכים להיות מסורים לעבודתם של יהוה וישוע, לוקים בתפיסות באשר לעבודה של היום, מפקפקים בכל דבר ולא מתייחסים ברצינות לעבודה של היום. אין לאדם תפיסות בנוגע לשני השלבים האחרונים בעבודה שהיו בלתי נראים. זאת משום שהאדם לא מבין את המציאות של שני השלבים האחרונים בעבודה ומשום שהוא לא ראה אותם בעצמו. משום שהאדם לא יכול לראות אותם, הוא מדמיין אותם כאוות נפשו. יהיו הרעיונות שהוא מגבש אשר יהיו, אין עובדות להוכיח אותם ואיש לא יכול לתקן אותם. האדם משלח כל רסן מעל האינסטינקט הטבעי שלו, מתעלם מהסיכונים ונותן לדמיונו להתפרע, משום שאין עובדות שיכולות לאמת זאת. לכן פרי דמיונו של האדם הופך "לעובדה," גם אם אין לו כל הוכחה. לפיכך, האדם מאמין באל הדמיוני שלו בדעתו ולא מחפש את האל האמיתי. אם יש לבן אדם אחד אמונה מסוג אחד, בקרב מאות בני אדם יש מאות סוגי אמונות. האדם מחזיק באמונות כאלה מפני שהוא לא ראה את המציאות של עבודת האל, משום שהוא רק שמע עליה באוזניו ולא חזה בה בעיניו. האדם שמע אגדות וסיפורים, אך רק לעתים נדירות הוא שמע ידע על העובדות של עבודת האל. בני אדם שמאמינים רק מזה שנה מאמינים באלוהים באמצעות תפיסותיהם, וכך הדבר גם עם בני אדם שמאמינים באלוהים כל חייהם. מי שלא יכול לראות את העובדות לעולם לא יוכל להיחלץ מאמונה שבה יש לו תפיסות על אלוהים. האדם מאמין שהוא השתחרר משלשלאות התפיסות הישנות שלו ושהוא נכנס לשטח חדש. האם האדם לא יודע שהידע של מי שלא יכול לראות את פניו האמיתיים של אלוהים אינו אלא תפיסות ושמועות? האדם חושב שהתפיסות שלו נכונות ושאין בהן דופי, והוא חושב שהתפיסות האלה באות מאלוהים. כיום, כשהאדם רואה את עבודתו של אלוהים, הוא משחרר תפיסות שהצטברו במשך שנים רבות. הדמיונות והרעיונות של העבר הפכו למשוכה לעבודתו של השלב הזה, ולאדם נהיה קשה להרפות מהתפיסות האלה או להפריך את הרעיונות האלה. התפיסות לגבי העבודה המדורגת הזו ששוגים בהן רבים מחסידי האל הפכו למצערות עוד יותר, ובני האדם האלה פיתחו בהדרגה עוינות עיקשת לאלוהים בהתגלמותו כבשר ודם. מקורה של השנאה הזו הוא תפיסותיו ודמיונותיו של האדם. בדיוק משום שעובדות לא מאפשרות לאדם לשלח כל רסן מעל דמיונו, ומעבר לכך, משום שהאדם לא יכול להפריך עובדות בקלות, תפיסותיו ודמיונותיו של האדם לא סובלים את קיומן של עובדות. יתרה מכך, משום שהאדם לא מקדיש מחשבה לנכונות ואמיתות העובדות, אלא רק משלח כל רסן מתפיסותיו בנחישות ומשתמש בדמיון שלו עצמו, תפיסותיו ודמיונותיו של האדם הפכו לאויבי העבודה של היום, עבודה שסותרת את תפיסותיו של האדם. ניתן להאשים בכך אך ורק את תפיסותיו של האדם, ולא ניתן להאשים בכך את עבודתו של אלוהים. מותר לאדם לדמיין דברים כאוות נפשו, אך אסור לו לערער על אף שלב בעבודתו של אלוהים או על אף חלק של שלב כזה – האדם לא רשאי לחלל את עובדת עבודתו של אלוהים. מותר לכם לשלח כל רסן מדמיונכם, ומותר לכם אפילו לאסוף סיפורים מובחרים על עבודתם של יהוה וישוע, אך אסור לכם לערער על עובדת כל שלב בעבודתם של יהוה וישוע. זהו עיקרון וזהו גם צו מנהלי, ועליכם להבין את חשיבותם של הנושאים האלה. האדם מאמין שהשלב הזה בעבודה לא תואם את תפיסותיו של האדם, בניגוד לשני השלבים הקודמים בעבודה. בדמיונו, האדם מאמין שהעבודה בשני השלבים הקודמים ודאי שונה מהעבודה של היום – אך האם חשבתם על האפשרות שעקרונות עבודתו של אלוהים זהים, שעבודתו תמיד מעשית ושבלי קשר לעידן, תמיד יהיה מבול של בני אדם שלא מקבלים את עובדת עבודתו של אלוהים ומתנגדים אליה? אין ספק שכל מי שלא מקבל את השלב הזה בעבודה ומתנגד לו כיום היה גם מתנגד לאלוהים בימים עברו, מפני שבני האדם האלה תמיד יהיו אויביו של אלוהים. בני האדם שיודעים את עובדת עבודתו של אלוהים יראו את שלושת שלבי העבודה של אל אחד וירפו מתפיסותיהם. אלה בני אדם שמכירים את אלוהים ובני אדם כאלה הם חסידים אמיתיים של אלוהים. לקראת סופו של כלל ניהולו של אלוהים, אלוהים ימיין את הכל לפי סוג. הבורא ברא את האדם, ובסוף, על הבורא להשיב את האדם לגמרי לריבונותו – זו המסקנה של שלושת שלבי העבודה. שלב העבודה של אחרית הימים ושני השלבים הקודמים בישראל וביהודה הם תוכנית הניהול של אלוהים לתבל כולה. איש לא יכול להכחיש זאת, וזו עובדת עבודתו של אלוהים. על אף שבני האדם לא חוו ולא ראו חלק ניכר מהעבודה הזו, העובדות הן בכל זאת העובדות, ואיש לא יכול להכחיש זאת. בני אדם שמאמינים באלוהים בכל ארץ בתבל יקבלו את שלושת שלבי העבודה. אם אתם מכירים רק שלב אחד מסוים בעבודה ואתם לא מבינים את שני השלבים האחרים בעבודה ולא מבינים את עבודתו של אלוהים בימים עברו, הרי שאתם לא יכולים לבטא את כל האמת המלאה של כלל תוכנית הניהול של אלוהים, והכרתכם את אלוהים היא חד-צדדית, מפני שאתם לא מבינים את אלוהים באמונתכם בו, ולכן אתם לא כשירים לשאת עדות על אלוהים. גם אם אתם מכירים את הדברים האלה רק באופן שטחי מאוד, בסופו של דבר, עליכם להכיר אותם ועליכם להיות משוכנעים לגמרי, וכל בני האדם יראו את כלל עבודתו של אלוהים ויישמעו לריבונותו של אלוהים. בסוף העבודה הזו, כל הזרמים יהפכו לזרם אחד, כל הברואים ישובו לריבונותו של הבורא, כל הברואים יעבדו את האל האמיתי היחיד וכל הכתות יתפוררו ולא יופיעו שוב.
מדוע אני מתייחס שוב ושוב לשלושת שלבי העבודה? חלוף העידנים, ההתפתחות החברתית ופניו המשתנים של הטבע כולם עוברים שינויים בשלושת שלבי העבודה. האנושות משתנה בקצב עבודתו של אלוהים והיא לא מתפתחת לבדה. אזכור שלושת שלבי העבודה של אלוהים נועד להכניס את כל הברואים, את כל בני האדם מכל הדתות, לריבונותו של אל אחד. תהיה דתכם אשר תהיה, בסופו של דבר כולכם תישמעו לריבונותו של אלוהים. רק אלוהים עצמו יכול לבצע את העבודה הזו – אף מנהיג דת לא יכול לעשות אותה. ישנן מספר דתות בולטות בעולם, ולכל אחת מהן יש מנהיג או ראש, וחסידיה מתפרסים על פני מדינות שונות ואזורים שונים ברחבי העולם. בכל מדינה, גדולה כקטנה, יש דתות שונות. יחד עם זאת, בלי קשר למספר הדתות הקיימות ברחבי העולם, כל בני האדם בתבל יתקיימו בסופו של דבר תחת הכוונתו של אל אחד, ואף מנהיג דת לא יכוון את קיומם. כלומר, אף מנהיג דת לא מכוון את האנושות – במקום זאת, הבורא, שברא את השמיים והארץ וכל צבאם, ואשר ברא גם את האנושות, הוא שמכוון את האנושות, וזו עובדה. על אף שיש בעולם מספר דתות בולטות, גם אם הן גדולות מאוד, הן כולן קיימות תחת ריבונותו של הבורא, ואף אחת מהן לא יכולה לחרוג מגבול ריבונותו. התפתחותה של האנושות, הקדמה החברתית, התפתחותו של המדע – כל אחד מאלה קשור הדוקות להסדריו של הבורא, והעבודה הזו היא לא דבר שיכול לעשות אף מנהיג דת. מנהיגי דת הם בסך הכל מנהיגיהן של דתות מסוימות והם לא יכולים לייצג את אלוהים או את מי שברא את השמיים והארץ וכל צבאם. מנהיגי דת יכולים להוביל את כל בני האדם השייכים לדת המסוימת שלהם, אך הם לא יכולים לפקוד על כל הברואים על פני האדמה – זו עובדה שכולם מכירים בה. מנהיגי דת הם בסך הכל מנהיגים, והם לא יכולים להשתוות לאלוהים (הבורא). הכל בידי הבורא, ובסופו של דבר, הכל יחזור לידי הבורא. אלוהים הוא זה שברא את האנושות במקור, ותהיה דתו אשר תהיה, כל אדם יחזור לריבונותו של אלוהים – זה בלתי נמנע. רק אלוהים הוא הישות הרמה ביותר, וגם המנהיג הרם ביותר בקרב הברואים חייב לחזור לריבונותו של אלוהים. יהיה מעמדו של האדם רם ככל שיהיה, הוא לא יכול להוביל את האנושות ליעד ראוי, ואיש לא מסוגל למיין את כל הדברים לפי סוג. יהוה עצמו ברא את האנושות ומיין את כל הדברים לפי סוג, וכשיבוא הקץ, הוא עדיין יעשה את עבודתו בעצמו וימיין את כל הדברים לפי סוג – זו עבודה שרק אלוהים יכול לעשות. אלוהים עצמו הוא זה שביצע את שלושת שלבי העבודה שבוצעו מהראשית ועד היום, והאל האחד הוא זה שביצע אותם. עובדת שלושת שלבי העבודה היא עובדת מנהיגותו של אלוהים על האנושות כולה, עובדה שאיש לא יכול להכחיש. בסופם של שלושת לשבי העבודה, כל הדברים ימוינו לפי סוג ויחזרו לריבונותו של אלוהים, מכיוון שבתבל כולה ישנו רק האל האחד הזה, ואין אף דת אחרת. מי שלא מסוגל לברוא את העולם לא יהיה מסוגל להביא אותו לקצו, ואילו מי שברא את העולם יבוא אותו לקצו ללא ספק. לכן אם מישהו לא מסוגל להביא את העידן לקצו ובסך הכל עוזר לאדם לטפח את דעתו, הוא לבטח לא אלוהים, והוא ודאי לא אדון האנושות. הוא לא יהיה מסוגל לעשות עבודה אדירה כזו. יש רק אחד שיכול לבצע עבודה כזו, וכל מי שלא מסוגל לעשות את העבודה הזו נמנה לבטח על האויבים והוא לא אלוהים. אם בני אדם כאלה מהווים כתות, הם לא תואמים לאלוהים, ואם הם לא תואמים לאלוהים, הם אויבים של אלוהים. האל האחד הזה הוא זה שעושה את כל העבודה, והאל האחד הזה הוא זה שמושל בתבל כולה. בין שהוא עובד בעם ישראל או בסין, בין שהוא מבצע את עבודתו כרוח האל או כבשר ודם, אלוהים עצמו הוא שעושה את הכל, ואף אחד אחר לא יכול לעשות זאת. בדיוק משום שהוא אלוהי האנושות כולה הוא עובד בחופשיות, ללא הגבלה של אף תנאי, וזה החיזיון הגדול ביותר. כברואי האל, אם ברצונכם למלא את חובתם של ברואי האל ולהבין את רצונו של אלוהים, עליכם להבין את עבודתו של אלוהים, עליכם להבין את רצונו של אלוהים עבור ברואיו, עליכם להבין את תוכנית הניהול שלו ועליכם להבין את חשיבות העבודה שהוא עושה. מי שלא מבין זאת לא כשיר להיות ברוא אל! כברואי האל, אם אתם לא מבינים מה מוצאכם, אם אתם לא מבינים את ההיסטוריה של האנושות ואת כל העבודה שאלוהים עשה, ויתרה מכך, אם אתם לא מבינים איך האנושות התפתחה עד היום ולא מבינים מי מושל באנושות כולה, הרי שאתם לא מסוגלים למלא את חובתכם. אלוהים הוביל את האנושות עד היום, ומאז שהוא ברא את האדם על פני האדמה הוא מעולם לא עזב אותו. רוח הקודש לעולם לא מפסיקה לעבוד, היא מעולם לא הפסיקה להוביל את האנושות ומעולם לא עזבה את האנושות. אולם האנושות לא מבינה שיש אלוהים, ועל אחת כמה וכמה שהיא לא מכירה את אלוהים, ואין דבר משפיל מזה עבור כל ברואיו של אלוהים, הלא כן? אלוהים מוביל את האדם באופן אישי, אך האדם לא מבין את עבודתו של אלוהים. אתם ברואים של אלוהים אך אתם לא מבינים את ההיסטוריה שלכם עצמכם, אתם לא יודעים מי הוביל אתכם במסע שלכם ואתם עיוורים לעבודה שאלוהים עושה – לכן אתם לא יכולים להכיר את אלוהים. אם אתם לא מכירים אותו כעת, לעולם לא תהיו כשירים לשאת עדות על אלוהים. כיום, הבורא שוב מוביל את כל בני האדם באופן אישי וגורם לכל בני האדם לראות את חוכמתו, כל-יכולתו, ישועתו ונפלאותו. אולם אתם עדיין לא תופסים או מבינים זאת, ולכן אתם אלה שלא יזכו בישועה, הלא כן? בני האדם השייכים לשטן לא מבינים את דברי האל ובני האדם ששייכים לאלוהים יכולים לשמוע את קולו של אלוהים. כל מי שתופס ומבין את המילים שאני אומר נמנה על בני האדם שאני אושיע ונמנה על בני האדם הנושאים עדות על אלוהים. כל מי שלא מבין את המילים שאני אומר לא יכול לשאת עדות על אלוהים והוא נמנה על בני האדם שיסולקו. מי שלא מבין את רצונו של אלוהים ולא תופס את עבודתו של אלוהים לא מסוגל להכיר את אלוהים, ובני אדם כאלה לא יישאו עדות על אלוהים. אם אתם רוצים לשאת עדות על אלוהים, עליכם להכיר את אלוהים ועליכם להכיר את אלוהים באמצעות עבודתו של אלוהים. בכל אופן, אם אתם רוצים להכיר את אלוהים, עליכם להכיר את עבודתו של אלוהים: הכרת עבודתו של אלוהים היא בעלת חשיבות עליונה. כששלושת שלבי העבודה יסתיימו, תיווצר קבוצת בני אדם שתישא עדות על אלוהים, קבוצת בני אדם המכירים את אלוהים. בני האדם האלה יכירו כולם את אלוהים ויהיו מסוגלים להנהיג את האמת. יהיו להם אנושיות והיגיון והם כולם יכירו את שלושת שלבי עבודת הישועה של אלוהים. זו העבודה שתושלם בסוף, ובני האדם האלה הם התממשות 6,000 שנות עבודת הניהול והם העדות העוצמתית ביותר לתבוסתו הסופית של השטן. מי שיוכל לשאת עדות על אלוהים יהיה מסוגל לזכות בהבטחתו וברכתו של אלוהים וימנה על הקבוצה שתישאר עד הסוף, אשר ניחנת בסמכותו של אלוהים ונושאת עדות על אלוהים. יכול להיות שכולכם יכולים להימנות על הקבוצה הזו ואולי רק חצי מכם, או רק מעטים מכם – הכל תלוי ברצונכם ובעיסוקכם.
מתוך 'הדבר מופיע בבשר' 
הערות שוליים:
א. הטקסט המקורי משמיט את המילים "האדם יוכל לראות."
הברק ממזרח, כנסיית האל הכול יכול נוסדה בעקבות הופעתו ועבודתו של האל הכול יכול, הביאה השנייה של ישוע אדוננו, המשיח של אחרית הימים. החברים בכנסייה הם אלה המקבלים את עבודתו של האל הכול יכול באחרית הימים, והנכבשים וניצלים באמצעות דבריו. האל הכול יכול ייסד את הכנסייה לבדו והוא שמנהיג אותה כרועה. היא במפורש לא נוסדה על ידי אדם. המשיח הוא האמת, הדרך והחיים. צאנו של אלוהים שומעות בקולו של אלוהים. כל עוד תקראו את דברי האל הכול יכול, תבינו שאלוהים אכן הופי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה