ענף זית של אחרית הימים - הברק ממזרח

ענף זית של אחרית הימים - הברק ממזרח

יום חמישי, 2 בנובמבר 2017

הברק ממזרח | עבירות יובילו את האדם לגיהינום



נתתי אזהרות רבות והענקתי לכם אמיתות רבות כדי לכבוש אתכם. כיום, אתם מרגישים מועשרים יותר מאשר הרגשתם בעבר, מבינים עקרונות רבים בנוגע להתנהלות הראויה לאדם ומתאפיינים בכל כך הרבה מההיגיון הבריא שצריך להיות לבני אדם מאמינים. זה מה שזכיתם בו לאורך השנים הרבות. אני לא מערער על ההישגים שלכם, אך עליי לומר בכנות שאני גם לא מערער על המרדנויות והמרדים הרבים שלכם נגדי לאורך השנים הרבות האלה, מפני שאין ביניכם אפילו קדוש אחד, מפני שכולכם, ללא יוצא מן הכלל, בני אדם שהשטן השחית, ומפני שאתם אויביו של המשיח. העבירות והמרדנויות שלהם הנמשכות עד להווה רבות מספור, ולכן כלל לא מוזר שאני תמיד חוזר על עצמי בפניכם. אני לא רוצה לחיות כך איתכם, אך למען עתידכם ויעדכם, אעבור שוב על מה שכבר אמרתי פעם אחת בעבר. אני מקווה שתיענו לרצוני לעשות זאת, ואני מקווה עוד יותר שתהיו מסוגלים להאמין לכל מילה שאני אומר, ומעבר לכך, שתוכלו להסיק את ההשלכות העמוקות של דבריי. אל תטילו כל ספק בדבריי, ואל תאספו את דבריי כאוות נפשכם ותשליכו אותם כרצונכם, שהוא מעשה גרוע יותר ובלתי נסבל בעיניי. אל תמתחו ביקורת על דבריי, ויתרה מזאת, על תקלו בהם ראש או תאמרו שאני תמיד מפתה אתכם, או שדבריי לא מדויקים, שהוא דבר גרוע יותר. הדברים האלה בלתי נסבלים בעיניי. מפני שאתם מתייחסים אליי ולדבריי בחשד כה ורב ולעולם לא מפנימים אותם, אני אומר לכל אחד מכם בשיא הרצונות: אל תקשרו את דבריי לפילוסופיה, אל תשלבו אותם עם שקרים של שרלטנים, ויתר על כן, אל תגיבו לדבריי בבוז. ייתכן שאף אחד בעתיד לא יהיה מסוגל להגיד לכם מה אני אומר לכם או לדבר אליכם ברוחב לב כזה, ועל אחת כמה וכמה להסביר לכם את הטענות האלה בסבלנות. העתיד יועבר בהיזכרות בימים הטובים או, בבכי רם, ביללות כאב, בהעברת הלילות החשוכים ללא שמץ של האמת או החיים שאני מספק, בהמתנה מיואשת, או בחרטה מרה עד כדי כך שהיא תעביר אתכם על דעתכם... כמעט אין מנוס עבור כל אחד מכם מהאפשרויות החלופיות האלה. זאת משום שאף אחד מכם לא נוקט בעמדה של עבודת אל כנה. אתם שוקעים בעולם של פריצות ורוע, מתערבבים באמונותיכם, ברוחכם, בנשמתכם ובגופכם דברים כה רבים שלא נוגעים כהוא זה לחיים ולאמת ולמעשה מתנגדים אליהם. לכן, מה שאני מקווה עבורכם הוא שתוכלו לעלות על דרך האור. תקוותי היחידה היא שתהיו מסוגלים לדאוג לעצמכם ולטפל בעצכם, ושלא תשימו דגש כה רב על היעד שלכם עד כדי כך שתתייחסו באדישות להתנהגותכם ולעבירותכם.


בני אדם שמאמינים באלוהים מזה זמן רב קיוו ליעד יפהפה. כל בני האדם שמאמינים באלוהים מקווים שייפול בחלקם לפתע מזל טוב. הם מקווים שבקרוב הם יגלו בשלווה שהם קיבלו מעמד כזה או אחר בשמיים. אולם אני אומר שבני האדם האלה, עם המחשבות החביבות שלהם, מעולם לא ידעו אם יש להם ההסמכה לקבל מזל טוב או מעמד בשמיים. אתם מכירים את עצמכם היטב כעת, אך אתם עדיין מקווים שתוכלו להימלט מהאסונות של אחרית הימים ומידו של האל הכול יכול המענישה את בני האדם הרעים. נדמה שחלומות מתוקים ורצון בחיים נוחים הם מאפיין שכיח בכל בני האדם שהשטן השחית, ושהם לא רק הברקה של אדם אחד ויחיד. אף על פי כן, אני בכל זאת רוצה לשים קץ לרצונות הראוותניים שלכם ולהיטות שלכם לזכות בברכות. בהתחשב בעובדות שעבירותכם רבות ושמרדנותכם רבה ואפילו מתרבה והולכת, איך העובדות האלה מתיישבות עם תוכניותיכם החביבות לעתיד? אם אתם רוצים להמשיך כאוות נפשכם כשאתם טועים, מבלי שדבר יעצור אתכם, אך אתם בכל זאת רוצים שחלומותיכם יתגשמו, אני מפציר בכם להמשיך בערפול החושים שלכם ולעולם לא להתעורר, מפני שהחלום שלכם ריק מתוכן והוא לא יגרום לאלוהים הצודק להחריג אתכם. אם אתם רק רוצים שחלומותיכם יתגשמו, לעולם אל תחלמו, אלא תמיד התמודדו עם האמת – הכירו בעובדות. זו הדרך היחידה לישועתכם. מהם השלבים בשיטה הזו במילים ברורות?

ראשית, בחנו את כל עבירותיכם ואת כל ההתנהגויות והמחשבות שלא תואמות את האמת.

זו משימה שאפשר לעשות בקלות, ואני סבור שבני אדם חושבים מסוגלים לעשות זאת. עם זאת, בני האדם שלעולם לא יודעים מה הכוונה בעבירה ובאמת הם יוצאי הדופן, משום שהם לא בני אדם חושבים ביסודם. אני מדבר על בני האדם שאלוהים אישר, שהם כנים, ואשר לא פגעו בחומרה בצווים המנהלתיים, ויכולים למצוא את העבירות שלהם עצמם. על אף שזו משימה שאני דורש מכם שתוכלו לבצע בנקל, זו לא המשימה היחידה שאני דורש מכם. יהיה אשר יהיה, אני מקווה שלא תצחקו בחדרי חדרים על הדרישה הזו, ויתרה מזאת, שלא תזלזלו בה או תקלו בה ראש. התייחסו אליה ברצינות, ואל תדחו אותה על הסף.

שנית, עבור כל אחת מהעבירות שלכם והמרדנויות שלכם, חפשו אמת מתאימה והשתמשו באמיתות האלה כדי לפתור אותן, ואז החליפו את מעשי העבירה שלכם ואת המחשבות והמעשים המרדניים שלכם בהנהגת אמת.

שלישית, היו כנים, לא כאלה שתמיד מתחכמים וזוממים. (כאן אני דורש מכם שוב להיות כנים).

אם תוכלו לבצע את שלושת המשימות האלה, אתם בני אדם בני מזל שהחלומות שלהם מתגשמים ואשר זוכים במזל טוב. ייתכן שתתייחסו אל הדרישות הבלתי מושכות האלה ברצינות, וייתכן שתתייחסו אליהן בחוסר אחריות. כך או כך, התכלית שלי היא להגשים את חלומותיכם ולהנהיג את האידאלים שלכם, ולא ללעוג לכם או לשטות בכם.

הדרישות שלי אומנם פשוטות, אך מה שאני אומר לכם לא פשוט כמו אחד ועוד אחד שווה שתיים. אם כל מה שתעשו יהיה לדבר על כך באקראי ולקשקש בהצהרות נבובות ונשגבות למשמע אוזן, התוכניות והרצונות שלכם יהיו לעד דף ריק. כלל לא אחוש רחמים על בני האדם שסובלים במשך שנים רבות ועובדים קשה ללא כל תוצאה. נהפוך הוא – אני מתייחס אל בני האדם שלא עמדו בדרישותיי בעונש ולא בגמול, וודאי שלא באהדה. ייתכן אתם מתארים לעצמכם שמכיוון שאתם חסידי אל מזה שנים רבות, השקעתם עבודה רבה כך או כך, ולכן בכל מקרה תוכלו לקבל קערת אורז בבית האל בתור עושי שירות. אני סבור שמרביתכם חושבים כך מפני שעד כה, תמיד עסקתם בשאיפה לעיקרון של "נצל פן תנוצל". לכן אני אומר לכם בשיא הרצינות: לא אכפת לי כמה עבודתכם הקשה ראויה לשבח, כמה ההסמכות שלכם מרשימות, כמה אתם דבקים בי בחסידותכם, כמה אתם ידועים או כמה הגישה שלכם השתפרה. כל עוד לא עשיתם את מה שדרשתי, לעולם לא תהיו מסוגלים לזכות בשבחיי. ותרו על הדעות והחישובים האלה שלכם בהקדם האפשרי והתחילו להתייחס לדרישות שלי ברצינות. אחרת, אהפוך את כל בני האדם לאפר על מנת לשים קץ לעבודתי, ובמקרה הטוב, אהפוך את שנות עבודתי וסבלי ללא כלום, מפני שאני לא יכול להכניס למלכותי ואל העידן הבא את אויביי ובני אדם שמצחינים מרוע ובצלם השטן.

יש לי רצונות רבים. אני רוצה שתוכלו להתנהל באופן ראוי ומכובד, שתמלאו את חובתכם בנאמנות, שיהיו לכם אמת ואנושיות, שתהיו בני אדם שיכולים לוותר על הכל ולוותר על חייהם למען אלוהים, וכן הלאה וכן הלאה. כל התקוות האלה נובעות מהליקויים שלכם ומהשחיתות והמרדנות שלכם. אם לא היה די בכל אחת מהשיחות שניהלתי איתכם כדי למשוך את תשומת לבכם, כנראה כל מה שאני יכול לעשות זה לבלום את פי. אולם אתם מבינים את התוצאות של כך. אני לעולם לא נח על שמריי, ולכן אם לא אדבר, אעשה משהו אחר שבני האדם יוכלו להביט בו. אוכל לגרום ללשונו של אדם כלשהו להרקיב, לבתר אדם כלשהו למוות או לגרום לאדם כלשהו לבעיית עצבים שתעביר אותו על דעתו. מצד שני, אוכל לגרום לבני אדם מסוימים לסבול ייסורים שאכין עבורם. כך ארגיש שמחה, אושר וסיפוק רב. פעם החוק היה "מידה כנגד מידה", אז מדוע לא להשיב עטרה ליושנה? אם אתם רוצים להתנגד אליי ולמתוח עליי ביקורת, אגרום לפה שלכם להרקיב וזה יענג אותי עד בלי די. זאת מפני שבסופו של דבר, מעולם לא עשיתם דבר שנגע כהוא זה לאמת, וקל וחומר לחיים, אך כל מה שאני עושה הוא אמת, וכל דבר רלוונטי לעקרונות עבודתי ולצווים המנהלתיים שאני גוזר. לפיכך, אני מפציר בכל אחד מכם לאמץ קצת מידה טובה, להפסיק לעשות מעשים כה רעים ולשים לב לדרישותיי, כשתמצאו לכך זמן. אז אחוש אושר. אם הייתם תורמים לאמת אפילו אלפית מהמאמץ שאני השקעתי כבשר ודם, לא תעשו עבירות כה תכופות ופיכם לא ירקיב. זה לא מובן מאליו?

ככל שתרבו בעבירות, כך יפחתו הסיכויים שלכם לזכות ביעד טוב. מצד שני, ככל שהעבירות שלכם יפחתו, כך יתרבו הסיכויים שלכם לזכות בשבח האל. אם תרבו בעבירות עד כדי כך שלא אוכל לסלוח לכם, פירוש הדבר יהיה שבזבזתם את הסיכויים שלכם לזכות במחילה. במקרה הזה, היעד שלכם לא יהיה למעלה אלא למטה. אם אתם לא מאמינים לי, היו נועזים ועשו עוולות, ותראו לאן זה יוביל אתכם. אם אתם בני אדם ישרים שמנהיגים את האמת, אין ספק שיש לכם הזדמנות לקבל מחילה על עבירותכם, ומספר המרדנויות שלכם ילך ויקטן. אם אתם בני אדם שלא מוכנים להנהיג את האמת, אין ספק שהעבירות שלכם נגד אלוהים יתרבו, ומספר המרדנויות שלכם ילך ויגדל, עד הרגע הסופי שבו תושמדו כליל, וזו העת שבה חלומכם הנעים לקבל ברכות ייהרס. אל תתייחסו אל העבירות שלכם כאל טעויות של בני אדם ילדותיים או טיפשים, אל תשתמשו בתירוץ שאתם לא מנהיגים את האמת משום שהאיכות הירודה שלכם לא מאפשרת לכם להנהיג אותה, ומעבר לכך, אל תתייחסו אל העבירות שביצעתם פשוט כאל מעשים של בני אדם שלא מבינים מה הם עושים. אם אתם טובים במחילה לעצמכם וטובים בהתייחסות אל עצמכם באדיבות, לדעתי אתם פחדנים שלעולם לא יזכו באמת, והעבירות שלכם לעולם לא יפסיקו לרדוף אתכם, אלא ימנעו מכם מעמידה בדרישות האמת ויהפכו אתכם לשותפים נאמנים של השטן לעולמי עד. עצתי אליכם היא עדיין זו: אל תתייחסו רק ליעדכם ותתעלמו מהעבירות הנסתרות שלכם. התייחסו אל העבירות שלכם ברצינות, ואל תתעלמו מכל העבירות שלכם מתוך דאגה ליעדכם.

מתוך 'הדבר מופיע בבשר'

הברק ממזרח, כנסיית האל הכול יכול נוסדה בעקבות הופעתו ועבודתו של האל הכול יכול, הביאה השנייה של ישוע אדוננו, המשיח של אחרית הימים. החברים בכנסייה הם אלה המקבלים את עבודתו של האל הכול יכול באחרית הימים, והנכבשים וניצלים באמצעות דבריו. האל הכול יכול ייסד את הכנסייה לבדו והוא שמנהיג אותה כרועה. היא במפורש לא נוסדה על ידי אדם. המשיח הוא האמת, הדרך והחיים. צאנו של אלוהים שומעות בקולו של אלוהים. כל עוד תקראו את דברי האל הכול יכול, תבינו שאלוהים אכן הופיע.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה