ענף זית של אחרית הימים - הברק ממזרח

ענף זית של אחרית הימים - הברק ממזרח

יום שישי, 12 בינואר 2018

Eastern Lightning | International Society for Human Rights Condemns the CCP's Violations of Human Rights


Eastern Lightning | International Society for Human Rights Condemns the CCP's Violations of Human Rights



On November 19, 2017, the French Jaurès Team of Amnesty International, a long-time human rights watchdog organization in various countries, held a running activity called Run for Freedom (Courir pour la Liberté) at the Buttes-Chaumont Park (Parc des Buttes Chaumont) in Paris, aiming to call on the Chinese and Turkish authorities to immediately cease persecution of its Turkey chairman, Taner Kılıç, Chinese women's rights activist Su Changlan, and nine other Turkish human rights activists. This is yet another call and condemnation by the international community on the dramatic deterioration of the human rights conditions in China and Turkey. The persecuted Christians of The Church of Almighty God also participated in the running activity, who expressed that they were participating in the event to support human rights and appeal for the abusive human rights situation in China. They introduced that since God appeared to work in 1991, The Church of Almighty God has been suppressed and persecuted by the CCP government. Statistics show that just in the short span of two years between 2011 and 2013, as many as 380,000 Christians of The Church of Almighty God had been unlawfully arrested, imprisoned and convicted by the CCP government, of which 43,000 were subject to various means of torture in secret courts that resulted in the death of 13 people. To date, well-documented cases indicate that 44 Christians of The Church of Almighty God had been persecuted to death by the Chinese government. As a result of the escalating repression, they were forced to flee to overseas countries for asylum. Their experiences have also drawn the attention of an increasing number of international human rights organizations and individuals.

יום חמישי, 11 בינואר 2018

Bible Movie (Hebrew) | “אמונה באלוהים” Uncovers the Mystery of Belief in God


הברק ממזרח | Bible Movie (Hebrew) | “אמונה באלוהים” Uncovers the Mystery of Belief in God



יו קונגואנג מפיץ את הבשורה מטעם כנסיית האל הכול יכול. בעודו מפיץ את הבשורה, הוא נרדף בידי הממשלה הקומוניסטית הסינית. הוא ברח אל ההרים, ושם קיבל סיוע מז'נג זון, עמית בכנסייה הביתית המקומית. כאשר השניים נפגשו לראשונה, הם חשו כאילו כבר הכירו איש את רעהו מזה זמן רב. ז'נג סון הוביל את יו קונגואנג אל הבקתה המסוככת שבה הוא נפגש עם עמיתיו. שם התפתח דיון בין ז'נג זון לבין עמיתיו, דיון שעסק בשאלה האם אדם המאמין באלוהים אמור להישמע לבעלי השררה. יו קונגואנג שיתף אודות נושא זה והוציא אותם מן הבלבול. השיתוף של יו קונגואנג סייע להם מאוד, והם החלו לחפש את עבודתו של האל הכול יכול באחרית הימים וללמוד אותה. אך כאשר נודע לסאן הבכיר מהכנסייה המקומית שיו קונגואנג הוא עד מכנסיית האל הכול יכול, הוא עשה את כל שביכולתו כדי לאטום את הכנסייה ולמנוע מהמאמינים למצוא את דרך האמת. סאן חיפש את יו קונגואנג מבית לבית ואפילו דרבן את המאמינים לדווח על יו למשטרה כדי שיעצרו אותו...

לעיון נוסף 

עבודת אלוהים ועבודת האדם

הביאה השנייה של ישוע






יום רביעי, 10 בינואר 2018

קטע מן הסרט ‘המתנה’ – סופם של אלה המתנגדים לביאתו השנייה של האל


הברק ממזרח | קטע מן הסרט ‘המתנה’ – סופם של אלה המתנגדים לביאתו השנייה של האל



איך הוא מסוגל לראות בהופעת האל ועדיין לסרב לקבל את ביאתו השנייה של האל? איך הוא יכול תמיד להמתין ולצפות לביאת האל, אולם בעת מותו להותיר אחריו חיים שלמים של חרטה? סרטון זה יגלה לכם את התשובות.

עוד

הממתין לשובו של ישוע האדון

בקש את מלכות אלוהים

כנסיית האל הכול יכול - הבשורה של ממלכת השמים


יום שלישי, 9 בינואר 2018

דבר אלוהים | האמירה העשרים ותשע

 המשיח, טוב, אהבה, אלוהים, אור

הברק ממזרח | דבר אלוהים | האמירה העשרים ותשע

ביום שבו כל הדברים קמו לתחייה, באתי אל בני האדם וביליתי איתם ימים ולילות נפלאים. רק בשלב הזה, האדם מרגיש מעט מנגישותי, וככל שהתקשורת שלו איתי נעשית תכופה יותר, כך הוא רואה יותר ויותר מה אני, וכתוצאה מכך, הוא זוכה להכיר אותי במקצת. בקרב כל בני האדם, אני מרים את ראשי ומשקיף, והם כולם רואים אותי. אולם כשאסון מכה את העולם, הם מיד נחרדים, וצלמי נעלם מלבם. בהלה אוחזת בהם על התרחשות האסון, והם לא שמים לב לדברי התוכחה שלי. עברתי בקרב בני האדם במשך שנים רבות, אך הם אף פעם לא היו מודעים לכך, והם מעולם לא הכירו אותי. כיום אני מדבר אל האדם במו פי, וגורם לכל בני האדם להתייצב בפניי ולקבל ממני משהו, אך הם עדיין שומרים ממני מרחק, ולכן הם לא מכירים אותי. כשצעדיי יפסעו בקצות התבל, האדם יתחיל להרהר בינו לבין עצמו, וכל בני האדם יבואו אליי להשתחוות בפניי ולעבוד אותי. זה יהיה יום כבודי, יום שובי וכן יום עזיבתי. כעת התחלתי את עבודתי בקרב האנושות כולה – פתחתי באופן רשמי בכל רחבי תבל את סיום תוכנית הניהול שלי. מרגע זה ואילך, כל מי שלא יהיה זהיר יהיה מועד בכל רגע לייסורים חסרי רחמים. הסיבה לכך היא לא שאני אכזר, אלא שזה שלב בתוכנית הניהול שלי. הכל חייב להתקדם לפי השלבים של תוכניתי, ואיש לא יכול לשנות זאת. כשאני מתחיל את עבודתי באופן רשמי, כל בני האדם נעים כפי שאני נע, כך שבני אדם ברחבי תבל פועלים במקביל אליי, יש "חגיגה" ברחבי תבל, ואני מדרבן את האדם לנוע קדימה. אי לכך, אני מכניס את התנין הגדול האדום כאש עצמו למצב של טירוף ובלבול, וגורם לו לשרת את עבודתי, ועל אף שהוא לא רוצה, הוא לא מסוגל לפעול לפי רצונותיו שלו, והוא נאלץ להיכנע לשליטתי. בכל תוכניותיי, התנין הגדול האדום כאש הוא הניגוד שלי, האויב שלי, וכן המשרת שלי. לכן מעולם לא הקלתי מ'הדרישות' שלי ממנו. לפיכך, השלב האחרון של עבודת התגלמותי כבשר ודם מושלם בבית שלו. כך התנין הגדול האדום כאש יהיה מסוגל לשרת אותי טוב יותר, וכך אכבוש אותו ואשלים את תוכניתי. כשאני עובד, כל המלאכים יוצאים איתי לקרב המכריע, כשהם נחושים למלא את רצונותיי בשלב הסופי. זאת כדי שבני האדם על פני האדמה ייכנעו בפניי כמו המלאכים , לא יחושו בצורך להתנגד אליי ולא יעשו שום דבר שמתמרד בי. זו הדינמיקה של עבודתי ברחבי תבל.

יום שני, 8 בינואר 2018

קטע מן הסרט 'המתנה' – רק אלה העושים את רצון האל יכולים להיכנס לממלכת השמיים


הברק ממזרח | קטע מן הסרט ‘המתנה’ – רק אלה העושים את רצון האל יכולים להיכנס לממלכת השמיים



איזה מן אדם יועלה אל תוך ממלכת השמיים? ישוע אדוננו אמר: "לא כל מי שאומר לי 'אדוני, אדוני' ייכנס למלכות שמיים, אלא רק מי שיעשה את רצון אבי שבשמיים" (מתי ז' 21). אולם יש אנשים המאמינים שהליכה אחר אבינו שבשמיים פירושה רק נאמנות לשם האל, עבודה מסורה בשירותו ועמידה בסבל של נשיאת הצלב, ושאם נעשה את כל זה, עלינו רק לפקוח עין ולהמתין כך לביאתו השנייה של האל כדי שנועלה לתוך ממלכת השמיים. האם רעיונות אלה עולים בקנה אחד עם דרישות האל? סרטון זה יגלה לכם זאת.

עוד

בקש את מלכות אלוהים

האל הכול יכול - ביאת המשיח

כנסיית האל הכול יכול - הבשורה של ממלכת השמים


יום ראשון, 7 בינואר 2018

דבר אלוהים | האמירה העשרים ושמונה

המשיח, אהבה, אלוהים, טוב, המשיח

הברק ממזרח | דבר אלוהים | האמירה העשרים ושמונה




כשבאתי מציון, כל הדברים ציפו לי, וכששבתי לציון, כל בני האדם קידמו את פניי בברכה. גם כשבאתי וגם כשעזבתי, דברים שהיו עוינים כלפיי מעולם לא ניסו להכשיל אותי, ולכן עבודתי התקדמה באופן חלקה. כיום, כשאני מצוי בקרב כל הברואים, כל הדברים מקדמים את פניי בשקט, מפחד עז שאעזוב אותם שוב ואפסיק לתמוך בהם. כל הדברים מצייתים להכוונתי וכולם מביטים לכיוון שאני מצביע אליו. מוצא פי הפך ברואים רבים למושלמים והטיל ייסורים על בני מרדנות רבים. לכן כל בני האדם מביטים בתשומת לב בדבריי, מקשיבים היטב לאמירות פי, ומפחדים עמוקות שהם יחמיצו את ההזדמנות הטובה הזאת. זו הסיבה שהמשכתי לדבר, כדי שעבודתי תתבצע מהר יותר, וכדי שהתנאים הנאותים יופיעו על פני האדמה בתוך זמן קצר יותר ויתקנו את מראות ההרס שעל פני האדמה. אביט ברקיע רק כשאשוב אל האנושות. כל הארצות יתמלאו בחיים בן-רגע, כבר לא יהיה אבק באוויר, ורפש כבר לא יכסה את הקרקע. עיניי יבריקו מיד ויגרמו לבני האדם בכל הארצות להרים מבטם אליי ולמצוא בי מחסה. מי מבין כל בני האדם בעולם הנוכחי, לרבות בני ביתי, באמת ימצא בי מחסה? מי מהם ימסור את לבו בתמורה למחיר שאני שילמתי? מי מהם התגורר אי-פעם בביתי? מי מהם באמת העלה את עצמו כקורבן מנחה בפניי? כשאני מציב דרישות לאדם, הוא מיד סוגר את "המחסן הקטן" שלו בפניי. כשאני מעניק דברים לאדם, הוא מיד פותח את פיו כדי לקבל את השפע בחשאי, ולעיתים קרובות לבו רועד מחשש עמוק שאני אכה אותו בחזרה. לכן פיו של האדם חצי פתוח וחצי סגור, והוא לא מסוגל ליהנות באמת מהשפע שאני מעניק. אני לא ממהר לגנות את האדם, אך הוא תמיד נאחז בידי ומבקש שאעניק לו רחמים. רק כשהאדם מתחנן בפניי, אני שוב מעניק לו מ"רחמיי," וגוער בו חריפות, כדי שהוא יתבייש מיד. משום שהוא לא מסוגל לקבל את "רחמיי" באופן ישיר, הוא גורם לאחרים להעביר אותם אליו. כשהאדם תופס את כל דבריי באופן יסודי, שיעור קומתו של האדם הולם את רצוני, ובקשותיו מניבות פירות, ואינן לחינם או ללא תועלת. אני מברך את בקשותיה הכנות של האנושות , שאינן העמדת פנים.

יום שבת, 6 בינואר 2018

דבר אלוהים | האמירה העשרים ושבע

הברק ממזרח |  דבר אלוהים | האמירה העשרים ושבע
ההתנהגות האנושית מעולם לא נגעה ללבי ומעולם גם לא נראתה לי יקרת ערך. בעיני האדם, תמיד נהגתי בו בחומרה, ובעיניו, אני רודה בו. בכל מעשיו של האדם, כמעט אין דבר שנעשה למעני; כמעט אין דבר שיעמוד איתן אל מול עיניי. בסופו של דבר, כל דבר שקשור לאדם התפורר באופן בלתי מורגש בפניי, ורק ברגעים כאלה, מעשיי מתבררים וגורמים לכולם להכיר אותי, איש איש באמצעות כישלונו שלו. האופי האנושי לא השתנה. מה שיש בלב בני האדם לא תואם את רצוני – זה לא מה שאני צריך. מה שאני מתעב יותר מכל הוא עקשנותם של בני האדם והידרדרותם שוב ושוב לפשע, אבל איזה כוח יכול לגרום להם להמשיך להתכחש אליי, תמיד לשמור מרחק, אף-פעם לא לפעול בפניי על פי רצוני, ובמקום זאת להתנגד אליי מאחורי גבי? האם זו נאמנותם? האם זו אהבתם כלפיי? מדוע הם לא יכולים להכות על חטא ולהיוולד מחדש? מדוע בני האדם תמיד מוכנים לחיות בביצה ולא בְּמָקום נקי מבוץ? האם ייתכן שהתנהגתי אליהם לא יפה? האם ייתכן שהולכתי אותם שולל? האם ייתכן שהובלתי אותם לגיהינום? כולם מוכנים לחיות ב"גיהינום". כשהאור יבוא, הם יתעוורו מיד, משום שכל מה שהם צברו בתוכם בא מהגיהינום. עם זאת, הם לא יודעים זאת, והם רק נהנים מ"תענוגות הגיהינום". הם אפילו מחשיבים אותם לאוצרות ומאמצים אותם אל לבם בפחד עז שמא אגנוב להם אותם ואותיר אותם בלי מקור קיום. בני האדם פוחדים ממני, וזו הסיבה שהם מתרחקים ממני ושונאים להתקרב אליי כשאני יורד ארצה. זאת משום שהם לא מוכנים "להביא על עצמם צרות", אלא רוצים לנהל חיי משפחה שלווים כדי ליהנות מ"אושר על פני האדמה". אולם אני לא יכול לאפשר להם להגשים את רצונם, משום שהרס משפחתם הוא בדיוק המעשה שלכבודו אני כאן. מרגע בואי, יופרע השלום בבתיהם. אני אנפץ את כל האומות, ועל אחת כמה וכמה אנפץ את המשפחות. מי יוכל להימלט מידיי? איך ייתכן שמי שמקבל ברכות יוכל להימלט הודות לאי-נכונותו? איך ייתכן שמי שסובל מהייסורים שאני מטיל עליו יוכל לזכות לאהדתי הודות לפחד שלו? בני האדם ראו את רצוני וראו את מעשיי בכל דבריי, אך מי יוכל להיחלץ אי-פעם מתסבוכת מחשבותיו שלו? מי יוכל למצוא אי-פעם מוצא מתוך דבריי או מחוץ להם?