ענף זית של אחרית הימים - הברק ממזרח

ענף זית של אחרית הימים - הברק ממזרח

יום שבת, 13 באוקטובר 2018

דרך החיים | 'אנחתו של האל הכול יכול' (דקלום על במה)



האל הכול יכול אומר, "עיני האל הכול יכול מביטות סביב באנושות המיוסרת קשות. הוא שומע את יללותיהם של הסובלים, רואה את חוסר הבושה של המיוסרים וחש בייאוש ובאימה של האנושות שאיבדה את הישועה. האנושות דוחה את טיפולו. היא הולכת בנתיב משלה ומתחמקת מעיניו המחפשות. בני האדם מעדיפים לטעום את כל המרירות של הים העמוק, ביחד עם האויב. אנחתו של האל הכול יכול כבר לא יכולה להישמע. ידי האל הכול יכול כבר לא מוכנות לגעת באנושות הטרגית. הוא חוזר על עבודתו, וזוכה בבני אדם ומאבד אותם מחדש, פעם אחר פעם. מאותו רגע, הוא מתעייף ונהיה תשוש, ולכן הוא מפסיק את העבודה בידיו, וכבר לא נודד בין בני האדם... בני האדם לא מודעים כלל ועיקר לשינויים האלה. הם לא מודעים לתנועותיו של האל הכול יכול, או לצערו ואכזבתו."

יום חמישי, 11 באוקטובר 2018

12. בכנסייה אין יחס מועדף

ליו שין ליאוצ'נג סיטי, מחוז שאנדונג

לאחר שהייתי חסידו של אלוהים במהלך השנים הללו, חשתי כי חוויתי סבל ושילמתי על כך מחיר מסוים, ולפיכך התחלתי בהדרגה לחיות על הישגי עברי ולנופף בוותק שלי. חשבתי: "עזבתי את ביתי לפני שנים כה רבות, ומשפחתי לא שמעה ממני זה זמן רב. בנסיבות הללו, הכנסייה בוודאי תדאג לי. גם אם לא אעשה את עבודתי היטב, הם לא ישלחוני לביתי. במקרה הגרוע ביותר הם פשוט יפטרו אותי ויטילו עליי עבודה אחרת". מתוך החשיבה הזאת, לא היה עליי כל עול בעבודתי. התעלמתי מכל דבר, ואפילו ראיתי את מלאכת הבשורה כטרדה – חייתי תמיד בקשיים ובתירוצים. גם כאשר חשתי כי האשם הוא בלבי ובמצפוני, כיוון שחייב הייתי כה הרבה לאלוהים בשל התנהגותי, שאותה עשיתי רק כדי לצאת ידי חובה, וכי במוקדם או במאוחר אסולק, עדיין המשכתי להעביר את הזמן מתוך מנטליות של תקווה כי יתמזל מזלי, וימיי בכנסייה עברו בעצלתיים.

יום רביעי, 10 באוקטובר 2018

סרט טוב 2018 'אופן ההתנהגות האנושי' | טוהרתי ונושעתי בזכות שיפוטו של אלוהים



מגיל צעיר, הוריו ומוריו של צ'נג ג'יאנגוואנג לימדו אותו שכללים כגון "הרמוניה היא אוצר, סובלנות היא מעלה", "אם ברצונך בחברות ארוכה וטובה, שמור על השתיקה כשמדובר במגרעותיו של חבר טוב", "גם אם אתה מבחין בעוולות, עדיף לא לומר הרבה", הם אבני היסוד לשמירה על יחסים טובים עם אחרים. הוא חרט את השיעור הזה על לוח ליבו ולמד לא לפגוע באחרים לעולם במעשיו ובדבריו, ותמיד לטפח את יחסיו עם אחרים – דבר שבזכותו הוא נודע כ"אדם טוב" בקרב הסובבים אותו. לאחר שהוא מקבל את עבודתו של האל הכול יכול באחרית הימים, צ'נג ג'יאנגוואנג לומד מדברי אלוהים שרק אם הוא יחפש את האמת ויהיה אדם ישר, הוא יוכל להשביע את רצונו של אלוהים ולזכות בישועתו, ולכן הוא נשבע שהוא יהפוך לאדם ישר. עם זאת, טבעו המושחת לוכד אותו כשהוא ממלא את חובותיו, והוא אינו מסוגל להימנע מפעולה בהתאם לפילוסופיות חיים שטניות: כשהוא מגלה מנהיג כנסייה שאינו פועל על פי האמת במילוי חובותיו, דבר שמשפיע על העבודה בכנסייה, צ'נג ג'יאנגוואנג מחליט לגונן על יחסיו עם אותו מנהיג ואינו מעלה מייד את הנושא; כשאחות באה אליו ומבקשת תשובה שתחייב אותו להתייצב להגנת האינטרסים של הכנסייה, צ'נג ג'יאנגוואנג בוחר לשקר, להטעות ולהתחמק מאחריות, כי הוא חושש לפגוע באחרים. כתוצאה מכך, אחיותיו נעצרות ע"י הממשל הקומוניסטי הסיני... ככל שהעובדות חושפות אותו שוב ושוב, וככל שהוא נשפט ומתגלה במערומיו בדברי האלוהים, צ'נג ג'יאנגוואנג מתחיל להבין שההיגיון והכללים שלאורם הוא חי הם רעלנים שטניים, ושהוא חי לפי טבע שטני. הוא מתחיל גם לראות שאומר-הן הוא במהותו אדם נכלולי, אדם שאלוהים מואס ובז לו, ושאם אומר-הן אינו מתחרט ואינו משתנה, בסופו של דבר אלוהים ידחה אותו ויסלקו מן הדרך. הוא מתחיל גם להבין שרק אם יהיה אדם ישר הוא יוכל אי פעם להיות אדם טוב. לכן הוא שואף למצוא את האמת בכל דבר ולהיות אדם ישר, ותחת הנחייתם של דברי האלוהים הוא מצליח בסופו של דבר לחיות כאדם ישר, פחות או יותר, ועולה על הדרך לישועת האלוהים.

יום שלישי, 9 באוקטובר 2018

דבר אלוהים | 'הפסיקו את השירות הדתי'



האל הכול יכול אומר, "נכון להיום, אלוהים יהפוך למושלמים באופן רשמי את בני האדם שאין להם תפיסות דתיות, שמוכנים להשליך את האישיות הישנה שלהם, ואשר פשוט נשמעים לאלוהים, והוא יהפוך למושלמים את בני האדם שכמהים אל דבר האל. בני האדם האלה צריכים לקום על רגליהם ולשרת את אלוהים. יש לאלוהים שפע אינסופי וחוכמה בלתי נתפסת. עבודתו המדהימה ודבריו יקרי הערך נועדו להנאתם של בני אדם רבים יותר. המצב הנוכחי הוא שבני האדם שיש להם תפיסות דתיות, בני האדם שתופסים תפקידים בכירים ובני האדם שלא מוכנים להשליך את האישיות הישנה שלהם לא יכולים לקבל את הדברים החדשים האלה. אין לרוח הקודש כל סיכוי להפוך את בני האדם האלה למושלמים. אם אדם לא רוצה לשמוע לאלוהים ואם הוא לא צמא לדבר האל, הוא לא יהיה מסוגל לקבל את הדברים החדשים. הוא פשוט יהפוך ליותר ויותר מרדן, וליותר ויותר ערמומי, ובסופו של דבר יעלה על הדרך הלא נכונה. בעבודתו של אלוהים כעת, הוא ירומם יותר בני אדם שאוהבים אותו באמת ויכולים לקבל את האור החדש. והוא יסלק לחלוטין את אנשי הדת שמתרברבים במעמדם הבכיר. הוא לא רוצה אף אדם שמתנגד לשינוי."

עוד

רק המשיח של אחרית הימים יכול להראות לאדם את דרך חיי הנצח

שיר קודש | 'ההשפעה שמשפט האל יכול להשיג'




 I
עבודת האל בעשיית משפט אינה,
בדברים מועטים, להבהיר את כל טבעו של האדם,
אלא לגלות, לטפל, לגזום אותו עם הזמן.
טיפולים כאלה לא ניתן להחליף במלים פשוטות.
אלא רק האמת, שהיא מעבר לתפישת האדם.
רק עבודה שכזו נחשבת משפט.
רק משפט כזה יכול לגרום לאדם להישמע לאל בלבבו ובפיו
ולדעת אותו באמת.

יום ראשון, 7 באוקטובר 2018

מוסיקה לחיים | אל תסמכו על דמיון כדי לתחום את הופעתו של אלוהים



I

מטרת הופעתו של אלוהים,
שאינה מוגבלת לצורה או מדינה כלשהי,
היא שהוא יוכל להשלים את עבודת תוכניתו.
לדוגמה, כאשר אלוהים התגלם כבשר ודם ביהודה,
מטרתו היתה להשלים את עבודת ההיצלבות
כדי לגאול את האנושות כולה.
אולם היהודים האמינו שלא ייתכן שאלוהים יעשה זאת
וחשבו כי לא ייתכן שאלוהים יתגלם בבשר
ודם בדמותו של האדון ישוע.
ה"לא ייתכן" שלהם נעשה הבסיס
שלהם לגינוי האל ולהתנגדות לו,
ובסופו של דבר הוביל להשמדת ישראל.
כיום, רבים עשו שגיאה דומה.
הם מכריזים מתוך גחמה על הופעתו הקרבה של אלוהים
אך גם מגנים את הופעתו.
ה"לא ייתכן" שלהם שוב מגביל את הופעתו של אלוהים
לגבולות הדמיון שלהם.
II
רבים נופלים מרוב צחוק לאחר שנתקלו בדבר האל.
האין צחוק זה זהה לגינוי וחילול הקודש של היהודים?
אתם לא אדוקים לנוכח האמת,
קל וחומר שאתם לא כמהים אליה.
אתם רק חוקרים בעיוורון וממתינים בשוויון נפש.
מה תוכלו להשיג מחקירה והמתנה שכאלה?
האם תוכלו לקבל הכוונתו האישית של האל?
אם אתם לא יכולים להבחין באמירותיו של האל,
כיצד אתם כשירים להיות עדים להופעת האל?
במקום שבו מופיע האל ישנו ביטוי האמת
וישנו קולו של אלוהים.
רק מי שיכול לקבל את האמת יכול לשמוע את קולו של אלוהים
ורק בני האדם האלה כשירים להיות עדים להופעתו של אלוהים.


מתוך 'הדבר מופיע בבשר'

11. מהות הנקמה האישית


ז'או לי העיר שינטאי, מחוז שאנדונג

לפני זמן מה, היינו צריכים לתכנן מחוזות באזור שלנו, ועל פי עקרונות בחירת המנהיגים שלנו, היה אח אחד שהיה מועמד מתאים יחסית. התכוננתי לקדם אותו להיות מנהיג מחוז. יום אחד כשפטפטתי עם האח הזה, הוא ציין כי הוא חש שאני משתלט מדי בעבודתי, אינטנסיבי מדי, ושאין הנאה רבה במפגש אתי... כששמעתי זאת, חשתי שמזלזלים בי. הרגשתי נורא; מיד פיתחתי דעה מסוימת כלפי האח הזה, ולא תכננתי עוד לקדם אותו להיות מנהיג מחוז.